انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی سامسونگ W2017 با اسم رمز “Veyron” و چیپست اسنپ‌دراگون 820

زمان زیادی می‌گذرد که از گوشی‌هوشمند عجیب سامسونگ با اسم رمز Veyron خبری به گوش نرسیده است. اسم رمز عجیب این گوشی، چه از ماشین‌های شرکت بوگاتی باشد و یا راننده‌ی معروف مسابقات Grandprix، مربوط به یک گوشی‌هوشمندی است که از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری به گلکسی اس 7 شبیه بوده و از لحاظ ظاهری، ما را […]

زمان زیادی می‌گذرد که از گوشی‌هوشمند عجیب سامسونگ با اسم رمز Veyron خبری به گوش نرسیده است. اسم رمز عجیب این گوشی، چه از ماشین‌های شرکت بوگاتی باشد و یا راننده‌ی معروف مسابقات Grandprix، مربوط به یک گوشی‌هوشمندی است که از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری به گلکسی اس 7 شبیه بوده و از لحاظ ظاهری، ما را یاد گوشی‌های تاشوی قدیمی می‌اندازد.

سال گذشته نیز سامسونگ همین رویه را پیش‌ گرفت. کره‌ای‌ها گوشی تاشوی کلاسیک با طراحی مدرنی را روانه‌ی بازار کردند که دقیقا سخت‌افزار گلکسی اس 6 در آن به کار گرفته شده بود و نام آن را نیز  SM-W2016 قرار دادند. امسال هم انتظار می‌رود نسخه‌ی جدیدتر گوشی اندرویدی تاشوی سامسونگ تحت عنوان  SM-W2017 معرفی شود.

گوشی مورد نظر در بنچمارک Geekbench چیپست اسنپ‌دراگون 820 به همراه 4 گیگابایت رم و اندروید 6.0.1 را ثبت کرده است. خبرهای گذشته حاکی از این بودند که گوشی تاشوی سامسونگ به چیپست اگزینوس 8890 این شرکت مجهز می‌شود اما از آن‌جایی که این نوع گوشی‌ها معمولا در چین فروش مناسبی را دارند و نسخه‌ی اسنپ‌دراگون گلکسی اس 7 در این کشور عرضه شده، انتظار می‌رود که همین شرایط برای گوشی W2017 سامسونگ حفظ شود.

سامسونگ برای گوشی تاشوی خود، نمایشگر 4.2 اینچی Super AMOLED را در هر دو طرف قرار داده است. در بخش دوربین نیز سامسونگ دقیقا از سنسورهای مشابه گلکسی اس 7 در این گوشی استفاده کرده است. بنابراین، دوربین اصلی گوشی W2017 سنسوری 12 مگاپیکسلی با قابلیت لرزش‌گیر دیجیتالی دست خواهد داشت و دوربین جلوی آن را سنسوری 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهد با ذکر این نکته که در این گوشی، گرفتن تصاویر سلفی تنها با دوربین اصلی امکان پذیر است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال