نسخه سفارشی گلکسی زد فولد 3 به نام W22 5G سامسونگ رونمایی شد

سامسونگ از گوشی تاشو جدید خود به نام W22 5G که همان نسخه گلکسی زد فولد 3 به صورت سفارشی است رونمایی کرد. در این گوشی از اسنپدراگون ۸۸۸ به عنوان چیپست و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید سامسونگ به نامW22  با فناوری […]

سامسونگ از گوشی تاشو جدید خود به نام W22 5G که همان نسخه گلکسی زد فولد 3 به صورت سفارشی است رونمایی کرد. در این گوشی از اسنپدراگون ۸۸۸ به عنوان چیپست و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید سامسونگ به نامW22  با فناوری 5G و با همکاری چاینا تلکام رونمایی شد. این گوشی قرار است با قیمت ۲۵۰۰ دلار فروخته شود. غول فناوری کره ای گوشی های سری w را برای بازار چین عرضه می کند. نسخه جدید W22 5G نیز شامل طراحی منحصر به فرد خواهد بود. روی بدنه این گوشی نیز لوگوی Heart to the World با بافتی طلایی دیده میشود.

سامسونگ در گوشی جدید خود از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ و دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده کرده است. همچنین ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای آن در نظر گرفته است. نمایشگر بیرونی این گوشی ۶.۲ اینچ و نمایشگر داخلی آن نیز ۷.۶ اینچی خواهد بود.

 سامسونگ از لایه محافظ گوریلا گلس ویکتوس برای مقاومت نمایشگر ها استفاده کرده است به طوری که در سری w این گوشی به مقاوم ترین دستگاه شناخته می شود. همچنین اولین گوشی سری w محسوب خواهد شد که در آن از فناوری دوربین زیر نمایشگر استفاده شده است. در پنل پشتی این گوشی دوربین های سه گانه قرار دارند که دوربین اصلی آن ۱۲ مگاپیکسل و دو دوربین دیگر نیز هرکدام ۱۲ مگاپیکسل اما از نوع تله فوتو و فوق عریض خواهند بود. دوربین سلفی نیز در زیر نمایشگر و یک حسگر ۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال