هشدار سامسونگ در مورد استفاده از لوازم جانبی غیررسمی برای گلکسی S23

سامسونگ در مورد استفاده از لوازم جانبی غیر اصل برای گوشی گلکسی اس ۲۳ هشدار داد. این شرکت می گوید لوازم جانبی غیر اصل مانند محافظ لنز با آسیب به گوشی کیفیت تصاویر را نیز کاهش می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، معمولا لوازم جانبی مربوط به گوشی های هوشمند همراه […]

سامسونگ در مورد استفاده از لوازم جانبی غیر اصل برای گوشی گلکسی اس ۲۳ هشدار داد. این شرکت می گوید لوازم جانبی غیر اصل مانند محافظ لنز با آسیب به گوشی کیفیت تصاویر را نیز کاهش می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، معمولا لوازم جانبی مربوط به گوشی های هوشمند همراه با معرفی گوشی به بازار عرضه میشوند. برخی از این لوازم جانبی مربوط به شرکت های تولید کننده و برخی دیگر نیز توسط شرکت های ناشناس تولید میشوند. برخی کاربران نیز با خرید لوازم جانبی غیر اصل به دنبال کاهش هزینه های خود هستند. اما در واقع این لوازم ارزان قیمت می تواند به گوشی های هوشمند آسیب وارد کند. به گفته سامسونگ استفاده از لوازم جانبی شرکت های ناشناس مانند محافظ لنز باعث آسیب به لنز محصولات پرچمدار این شرکت میشود.

سامسونگ برای تمامی مدل های گلکسی اس ۲۳ کاور دوربین به بازار عرضه کرد. با وجود عرضه این کاورها با قیمت ارزان تر در بازار، سامسونگ هرگز خرید آنها را توصیه نمیکند. سامسونگ اخیرا تصاویری را در صفحه شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است و در آن توضیح می دهد که کاورهای غیراصل در هنگام برداشتن آرک زوی دوربین باعث خراش لنز آن می شود. این غول فناوری به کاربران گلکسی اس ۲۳ هشدار داد در صورت امکان از این کاورها استفاده نکنند و یا در صورت استفاده و در زمان خارج کردن آنها مراقب لنزها باشند.

حتی استفاده از کاورهای غیراصل ممکن است با آسیب به لنز دوربین کاربران را به اشتباه بیاندازد. آنها ابتدا تصور می کنند لنز دستگاه خراشیده شده است. امکان دارد با هدر دادن وقت خود به مراکز خدمات پس از فروش نیز مراجعه کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال