سامسونگ وظیفه تولید برد مدار آیفون های ۱۳ را برعهده خواهد داشت

آیفون‌های ۱۳ اپل با استفاده از پنل های OLED ساخت شرکت سامسونگ تولید خواهند شد. طبق خبرهای منتشر شده سامسونگ وظیفه تولید برد مدار گوشی های جدید اپل را نیز بر عهده خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از GSMArena، سامسونگ پیش از این طی قراردادی وظیفه تولید 11 میلیون […]

آیفون‌های ۱۳ اپل با استفاده از پنل های OLED ساخت شرکت سامسونگ تولید خواهند شد. طبق خبرهای منتشر شده سامسونگ وظیفه تولید برد مدار گوشی های جدید اپل را نیز بر عهده خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از GSMArena، سامسونگ پیش از این طی قراردادی وظیفه تولید 11 میلیون پنل را برای آیفون های ۱۲ و ۱۳ اپل بر عهده گرفته بود. در این پنل ها از فناوری LTPO استفاده میشود که امکان ارائه نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی را برای گوشی ها فراهم خواهد کرد. از دیگر مزیت های این فناوری مصرف کم انرژی و حفظ باتری خواهد بود. البته اپل علاوه بر سامسونگ قراردادی را با ال‌جی نیز امضا کرده تا برای آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس با مشکل کمبود پنل برخورد نکند.

هم اکنون اپل قصد دارد سامسونگ را به عنوان تولیدکننده برد مدار آیفون های نسل جدید انتخاب کند. شرکت سامسونگ الکترومکانیکس به عنوان زیر مجموعه شرکت سامسونگ وظیفه ساخت بردهای آیفون ۱۳ را برعهده خواهد داشت. نوع برد های تولید شده توسط سامسونگ RFPCB  است که از انعطاف پذیری و مقاومت بالایی برخوردار . از دیگر مزیت های این برد در کنار دوام بالا انتقال سریع سیگنالهای الکتریکی و منعطف بودن آن در چینش داخل دستگاه خواهد بود. بدین ترتیب سازندگان فضای بیشتری را در داخل دستگاه و ساخت آن در اختیار خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال