سامسونگ در مراسم آنپکد ۵ محصول جدید خود را معرفی می‌کند

سامسونگ تایید کرده است که در مراسم  Unpacked 2020 پنج گجت جدید را به طور آنلاین معرفی خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پیش از این بسیاری از کاربران در مورد معرفی نسخه جدید موبایل های پرچمدار سامسونگ اخباری را منتشر کرده بودند و گفته میشد که گوشی نوت ۲۰ از خانواده گلکسی […]

سامسونگ تایید کرده است که در مراسم  Unpacked 2020 پنج گجت جدید را به طور آنلاین معرفی خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پیش از این بسیاری از کاربران در مورد معرفی نسخه جدید موبایل های پرچمدار سامسونگ اخباری را منتشر کرده بودند و گفته میشد که گوشی نوت ۲۰ از خانواده گلکسی در رویداد آنپکد شرکت رونمایی می شود. مدیرعامل سامسونگ نیز اعلام کرده است که در این مراسم از ۵ گجت جدید سامسونگ رونمایی می شود. هنوز مشخص نیست که گوشی های تاشو گلکسی زد فولد و نسخه گلکسی زد فیلیپ در میان ۵ گجت قرار دارند یا خیر.

در هر صورت سامسونگ اهداف خود را بر روی خلاقیت های نوآورانه، همکاری بدون مرز و تسریع عملیاتی متمرکز کرده است. این شرکت با افزایش سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه تلاش کرده است تا محصولاتی را با فناوری ارتباطی  5Gتولید کند. همچنین تلاش دارد تا مشارکت خود با شرکت های دیگر را افزایش دهد تا بتواند عملکرد بهینه داشته باشد.

 تائه مون، مدیرعامل سامسونگ در مورد مراسم آنپکد ۲۰۲۰ گفته است: در این مراسم پنج گجت جدید مربوط به شرکت سامسونگ معرفی خواهد شد. این محصولات همگی تجربه های جدید موبایل را با رویکردی خلاقانه و به صورت یکپارچه عرضه خواهد کرد. ترکیب قدرت به همراه عملکرد مداوم می‌تواند روتین زندگی شما را تغییر دهد و بدین ترتیب این محصولات در دستان و یا روی مچ شما و یا در گوش های شما قرار میگیرد.

مدیرعامل سامسونگ در یادداشت خود اشاره‌ای به یک دستگاه به‌خصوص نکرده است اما مشخص است گجت‌های مورد نظر یک ساعت هوشمند و یک هدفون است. به نظر می رسد در این مراسم از گلکسی واچ ۳ و گلکسی بادز لایو نیز رونمایی شود. کارشناسان معتقدند محصول پنجم ممکن است نسخه  5Gگلکسی زد فلیپ و یا تبلت گلکسی تب اس ۷ باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال