سامسونگ گوشی گلکسی M04 را در تاریخ ۱۸ آذر معرفی می کند

سامسونگ گوشی ارزان قیمت و میان رده ای را برای معرفی آماده کرده است. گلکسی M04 سامسونگ در تاریخ ۲۸ آذر در هند و با قیمت ۱۱۰ دلار عرضه میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گلکسی M04 سامسونگ به عنوان محصول رده پایین در هند با قیمت ۱۱۰ دلار عرضه خواهد شد. […]

سامسونگ گوشی ارزان قیمت و میان رده ای را برای معرفی آماده کرده است. گلکسی M04 سامسونگ در تاریخ ۲۸ آذر در هند و با قیمت ۱۱۰ دلار عرضه میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گلکسی M04 سامسونگ به عنوان محصول رده پایین در هند با قیمت ۱۱۰ دلار عرضه خواهد شد.

احتمالا گلکسی M04 سامسونگ دارای نمایشگر ۶.۵ اینچ HD پلاس است و در بالای نمایشگر و در بریدگی قطره ای نیز دوربین سلفی قرار میگیرد. طبق شایعات منتشر شده تراشه این دستگاه هلیو P35 مدیاتک خواهد بود که همراه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود.

خبرهای تایید نشده به وجود دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی حکایت دارد. همچنین یک دوربین دو مگاپیکسلی نیز در کنار آن قرار دارد. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز در بالای نمایشگر قرار دارد. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده است. سیستم عامل پیش فرض نیز اندروید ۱۲ نسخه گو ادیشن خواهد بود. مشخصات این گوشی بطور رسمی منتشر نشده و آنچه که به عنوان مشخصات فنی عنوان شد احتمالاتی است که برای آن در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال