سامسونگ دو پروژه جدید را به عنوان جدیدترین پروژه های C-Lab در CES 2022 معرفی خواهد کرد

سامسونگ قصد دارد دو پروژه جدید به نام اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعیPiloto  و گیتار هوشمند چراغدار  ZamStar ا در نمایشگاه CES 2022 از مجموعه پروژه‌های C-Lab معرفی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ سالانه در نمایشگاه CES پروژه های جالب مربوط به C-Lab را رونمایی می کند. امسال نیز این […]

سامسونگ قصد دارد دو پروژه جدید به نام اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعیPiloto  و گیتار هوشمند چراغدار  ZamStar ا در نمایشگاه CES 2022 از مجموعه پروژه‌های C-Lab معرفی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ سالانه در نمایشگاه CES پروژه های جالب مربوط به C-Lab را رونمایی می کند. امسال نیز این شرکت قصد دارد دو پروژه جذاب مانند اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی و یک گیتار هوشمند را به نمایش بگذارد. C-Lab به عنوان آزمایشگاه سامسونگ وظیفه راه اندازی پروژه های جدید و خلاقانه این شرکت را بر عهده دارد. سامسونگ از سال ۲۰۱۲ تا کنون برای علاقمندان شرایطی را فراهم می کند تا بتوانند آزمایشهای عجیب و جالب را انجام دهند. به همین دلیل این آزمایشگاه تاکنون میزبان پروژه‌های جدید بسیاری بوده است.

یکی از پروژه های جذاب سیلاب گیتار هوشمند چراغ دار ZamStar است. دیگری نیز اپلیکیشن هوش مصنوعی Piloto به همراه آویزهایی برای تخت نوزادان خواهد بود. این آویز می‌تواند به صورت زود هنگام استرابیسم نوزاد را تشخیص دهد. ZamStar نوعی اپلیکیشن هوشمند به همراه گیتار خواهد بود که کاربر با استفاده از آن امکان همنوازی با نوازندگان دیگر در اقصی نقاط جهان و افکت گذاری را خواهد داشت.

از طرفی روی آن ال ای دی هایی تعبیه شده که کاربر می تواند با کمک آن محل قرار دادن انگشت ها را بیابد. قرار است این گیتار اولین دستگاهی باشد که علاوه بر جنبه یادگیری برای همکاری با دیگر نوازندگان نیز مطابقت داده شده است. اپلیکیشن هوش مصنوعی Piloto نیز برای تغییر عادات کودکان هنگام استفاده از موبایل و ایجاد مهارت های خودتنظیمی ساخته شده است. پروژه دیگر نیز برای تخت خواب نوزاد استفاده خواهد شد که می تواند علائم مشکوک استرابیسم و وضعیت نامناسب رشد بینایی نوزادان را تشخیص دهد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال