سامسونگ چت بات هوش مصنوعی خود را اواخر امسال عرضه می کند

خبرهای منتشر شده نشان می دهند سامسونگ در خال کار روی چت بات اختصاصی خود است و قصد دارد این هوش مصنوعی را تا اواخر سال میلادی عرضه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به نظر می رسد شایعاتی که پیش از این در مورد ساخت چت بات توسط سامسونگ منتشر شده […]

خبرهای منتشر شده نشان می دهند سامسونگ در خال کار روی چت بات اختصاصی خود است و قصد دارد این هوش مصنوعی را تا اواخر سال میلادی عرضه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به نظر می رسد شایعاتی که پیش از این در مورد ساخت چت بات توسط سامسونگ منتشر شده بود صحت داشته و این شرکت سرگرم ساخت این ابزار است. سامسونگ نیز به زودی به جمع شرکت های دارای چت بات اختصاصی می پیوندد. اکنون خبرهایی در مورد تلاش سامسونگ برای معرفی برنامه های مجهز به هوش مصنوعی منتشر شده و احتمالا چت بات این شرکت با نام SimplyChat به زودی معرفی خواهد شد.

کارکرد هوش مصنوعی SimplyChat مشابه ChatGPT خواهد بود و به نوعی با ان رقابت خواهد کرد. همچنین این شرکت زمان Real Summit 2023 را برای معرفی این ابزار در نظر گرفته است.

طبق گزارش های اخیر ابتدا هوش مصنوعی SimplyChat در دسترس عموم نخواهد بود. در واقع سامسونگ ابتدا این ابزار را به طور کامل آزمایش کرده و سپس آن را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

احتمالا SimplyChat مانند دیگر چت بات ها قرار است کارکرد مشابهی داشته و به سوال ها در هر زمینه ای پاسخ دهد. همچنین سامسونگ قصد دارد از این ابزار برای اجرا روی یک سخت افزار نیز استفاده کند. سامسونگ پس از معرفی این هوش مصنوعی سفارش سرورهای هوش مصنوعی را آغاز خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال