سامسونگ قابلیتی شبیه به کروم کست را به تلویزیون‌های خود می‌آورد

برنامه‌ی Smart View سامسونگ برای گوشی‌های‌هوشمند این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند تصویر یا ویدیوی خود را بر روی تلویزیون خود به نمایش دربیاورند. این برنامه که سال‌هاست برای گوشی‌های‌هوشمند سامسونگ منتشر شده حالا قرار است دستخوش تغییراتی شود و سرویس‌های استریم ویدیویی را نیز به خود اضافه کند. جدیدترین اسکرین‌شات دیده شده در […]

برنامه‌ی Smart View سامسونگ برای گوشی‌های‌هوشمند این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند تصویر یا ویدیوی خود را بر روی تلویزیون خود به نمایش دربیاورند. این برنامه که سال‌هاست برای گوشی‌های‌هوشمند سامسونگ منتشر شده حالا قرار است دستخوش تغییراتی شود و سرویس‌های استریم ویدیویی را نیز به خود اضافه کند.

جدیدترین اسکرین‌شات دیده شده در صفحه‌ی گوگل‌پلی این برنامه حاکی از این است که برنامه‌ی Smart View به زودی شبکه‌های استریم ویدیویی را به خود اضافه می‌کند. این قابلیت که به کروم‌کست گوگل شباهت بسیار زیادی دارد قابلیت اجرای شبکه‌هایی نظیر Hulu و Amazon را بر روی گوشی‌های‌هوشند و در نتیجه نسل بعدی تلوزیون‌های سامسونگ فراهم می‌آورد.

از دیگر ویژگی‌های اضافه شده به این برنامه، راهنمای تلویزیون سامسونگ بوده که در سال جاری برای برخی از دستگاه‌های‌هوشمند این شرکت اجرا شد و حالا قرار است به برنامه‌ی Smart View نیز اضافه شود. شاید بتوان مهم‌ترین غایب سرویس‌های استریم ویدیویی را شبکه‌ی Netflix دانست که به نظر می‌رسد سامسونگ نیز همانند اپل برای همکاری با این شبکه به مشکل برخورده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال