گوشی‎هوشمند تاشوی سامسونگ تا پیش از 2019 به بازار نمی‎آید

اخیرا صحبت‎های زیادی در خصوص گوشی به اصطلاح Galaxy X، گوشی تاشوی سامسونگ، شنیده می‎شود. به تازگی گفته می‎شد که این گوشی ممکن است پیش از انتهای سال جاری میلادی وارد بازار شود ولی ظاهرا این شایعات اشتباه بودند. در سمینار Display TechSalon در شهر سئول، مهندس ارشد بخش Display شرکت سامسونگ Kim Tae-woong اعلام […]

اخیرا صحبت‎های زیادی در خصوص گوشی به اصطلاح Galaxy X، گوشی تاشوی سامسونگ، شنیده می‎شود. به تازگی گفته می‎شد که این گوشی ممکن است پیش از انتهای سال جاری میلادی وارد بازار شود ولی ظاهرا این شایعات اشتباه بودند.

در سمینار Display TechSalon در شهر سئول، مهندس ارشد بخش Display شرکت سامسونگ Kim Tae-woong اعلام کرد که گوشی‎های هوشمند تاشوی این شرکت پیش از سال 2019 وارد بازار نخواهند شد.

او با شفافیت اعلام کرد “چون نمایشگرهای بدون حاشیه در حال حاضر فروش خوبی دارند، ما هنوز وقت کافی برای توسعه‎ی نمایشگر تاشو را داریم. این فناوری انتظار می‎رود در حدود سال 2019 به بلوغ خود برسد.”

Chung Won-seok، یکی از تحلیل‎گران شرکت HI Investment and Securities، هم‎چنین در رابطه با این قضیه در همان سمینار اظهارنظر کرده است. او گفت “Samsung Display انتظار می‎رود گوشی تاشو خود را در سال 2019 به مرحله‎ی تجاری برساند چون این شرکت نیاز به سخت‎افزار جدید ندارد چون در حال حاضر 20 درصد سود عملکردی این شرکت را نمایشگرهای بدون حاشیه تشکیل می‎دهند. زمانی که میزان تقاضا برای گوشی‎های بدون حاشیه کم شود، سامسونگ برگ بعدی خود را در قالب نمایشگرهای تاشو نمایان خواهد کرد.”

Kim Tae-woong سپس با نشریه‎ی Korea Herald گفتگو و تایید کرد که فناوری نمایشگر تاشو هم‎چنان با چالش‎های مهمی روبرو است که بایستی قبل از به حالت تجاری در آوردن آن برطرف شوند. شرکت Samsung Display هم‎چنین اعلام کرد که گوشی‎های تک تاشو احتمالا پیش از ‎ نمونه‎های چند تاشو، که از هر دو طرف تا می‎شوند، رونمایی می‎شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال