سامسونگ تغییری در دوربین سلفی گلکسی اس ۲۴ ایجاد نخواهد کرد

گزارش‌های منتشر شده در مورد گوشی گلکسی اس ۲۴ سامسونگ نشان می‌دهد دوربین سلفی این دستگاه تغییرات چندانی نسبت به نسل قبل نخواهد داشت. این غول کره‌ای قصد دارد در اوایل سال آینده میلادی از این سری گوشی‌ها رونمایی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیراً گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد […]

گزارش‌های منتشر شده در مورد گوشی گلکسی اس ۲۴ سامسونگ نشان می‌دهد دوربین سلفی این دستگاه تغییرات چندانی نسبت به نسل قبل نخواهد داشت. این غول کره‌ای قصد دارد در اوایل سال آینده میلادی از این سری گوشی‌ها رونمایی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیراً گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ از همان سنسور ۱۲ مگاپیکسلی مربوط به گلکسی اس ۲۳ برای گوشی‌های اس ۲۴ نیز استفاده کند. عکس‌های سلفی گوشی گلکسی اس ۲۴ نیز تغییری نسبت به نسل قبل نخواهد کرد.

البته با وجود استفاده از سنسور مشترک احتمالاً سامسونگ با بهبودهای نرم‌افزاری تلاش می‌کند تا این دوربین را نسبت به نسل قبل ارتقا دهد. پیش از این سامسونگ در گوشی‌های گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس از دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی استفاده کرده بود. گلکسی اس ۲۲ اولترا نیز به سنسور ۴۰ مگاپیکسلی مجهز بود نسخه قبل آنها یعنی گلکسی اس ۲۱ نیز با همین سنسورها معرفی شدند.

البته گزارش‌های پیش از این نشان می‌دهد سامسونگ در گلکسی اس ۲۴ اولترا از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. این سنسور پیش از این در گلکسی اس ۲۳ اولترا نیز به کار رفته بود. بنابراین در دوربین اصلی نسخه جدید آن نیز تغییری ایجاد نخواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال