سامسونگ در سال 2016 تلویزیون سه بعدی عرضه نخواهد کرد

چند سال قبل مفهوم سه‎بعدی ایده‎ای جالب و بزرگ در صنعت تلویزیون به شمار می‎رفت و تلویزیون سه بعدی دسته‎ی جدیدی از محصولات را در شرکت‎های مختلف به خود اختصاص داد. حالا، سه بعدی بودن تنها یک قابلیت معمولی به شمار می‎رود و برندهای مهمی نظیر سامسونگ و Vizio در حال توقف تولید تلویزیون‎های سه […]

چند سال قبل مفهوم سه‎بعدی ایده‎ای جالب و بزرگ در صنعت تلویزیون به شمار می‎رفت و تلویزیون سه بعدی دسته‎ی جدیدی از محصولات را در شرکت‎های مختلف به خود اختصاص داد. حالا، سه بعدی بودن تنها یک قابلیت معمولی به شمار می‎رود و برندهای مهمی نظیر سامسونگ و Vizio در حال توقف تولید تلویزیون‎های سه بعدی خود و عرضه‎ی آن به بازار هستند.

یک منبع اطلاعاتی ناشناس در شرکت سامسونگ عنوان کرده است که تلویزیون‎هایی که در سال 2016 توسط این شرکت روانه‎ی بازار شوند حتی از قابلیت سه بعدی پشتیبانی هم نخواهند کرد. بعضی از مدل‎های 2015 این شرکت و بعضی از مدل‎های برند سونی و ال‎جی، هم‎چنان به این کار ادامه خواهند داد. این شرکت کره‎ای در حال حرکت به سمت واقعیت مجازی با محوریت هدست Gear VR و دوربین 360 درجه‎ی خود، یعنی Gear 360، است.

سامسونگ قصد دارد در سال 2016 تلویزیون‎های 4K SUHD بیشتری با قابلیت‎های HDR تولید کند و انتظار می‎رود این شرکت نسل دوم نمایشگرهای دات کوانتوم را ارائه دهد که حتی کیفیت تصویر بهتری تولید می‎کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال