سامسونگ امسال نیز گوشی جدیدی از خانواده گلکسی نوت عرضه نخواهد کرد

مدیرعامل سامسونگ به طور رسمی اعلام کرد امسال نیز خبری از گوشی های سری گلکسی نوت نخواهد بود. اما تولید این سری به طور کامل متوقف نشده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این شایعاتی مبنی بر توقف کامل خط تولید گلکسی نوت منتشر شده بود که در آن آمده […]

مدیرعامل سامسونگ به طور رسمی اعلام کرد امسال نیز خبری از گوشی های سری گلکسی نوت نخواهد بود. اما تولید این سری به طور کامل متوقف نشده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این شایعاتی مبنی بر توقف کامل خط تولید گلکسی نوت منتشر شده بود که در آن آمده بود به جای گلکسی نوت گوشی های سری گلکسی زد فولد عرضه می شود. اما در نهایت دی جی کو مدیرعامل سامسونگ اعلام کرد امسال پایان عمر این سری از فبلت ها نبوده و این موضوع به معنی توقف کامل خط تولید آن نیست. بنظر می رسد این شرکت در سال آینده میلادی ادامه کار و فعالیت خود برای تولید این مدل را آغاز می‌کند. احتمالاً در سال آینده ما با سری جدیدی از گلکسی نوت روبه‌رو خواهیم بود.

سامسونگ در سال جدید میلادی از گوشی‌های تاشوی جدید گلکسی فولد ۳ و گلکسی زد فیلیپ ۲ رونمایی خواهد کرد و بنابر خبرهای منتشر شده این شرکت پرچمدار دیگری را در ۲۰۲۱ عرضه نمی کند. در اوایل سال جدید میلادی سامسونگ از گوشی گلکسی S21 اولترا به همراه قلم S Pen رونمایی کرد. این قلم پیش از این مختص گوشی های نوت بوده و در آینده گوشی های تاشو نیز قابلیت پشتیبانی از این قلم را خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال