سامسونگ موتور جستجوی بینگ را در گوشی های خود جایگزین گوگل نخواهد کرد

استفاده از موتور جستجوی بینگ روی برخی محصولات سامسونگ باعث نگرانی این شرکت در مورد تاثیر منفی آن روی روابط این شرکت با گوگل شده است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل طی همکاری با سامسونگ و پرداخت مبلغ موتور جستجوی خود را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض در گوشی ها […]

استفاده از موتور جستجوی بینگ روی برخی محصولات سامسونگ باعث نگرانی این شرکت در مورد تاثیر منفی آن روی روابط این شرکت با گوگل شده است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل طی همکاری با سامسونگ و پرداخت مبلغ موتور جستجوی خود را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض در گوشی ها و تبلت های سامسونگ معرفی کرده است. اما اخیرا گزارشی منتشر شده که نشان می دهد سامسونگ قصد دارد بینگ را به عنوان موتور جستجو در محصولات خود مورد استفاده قرار دهد. این موضوع برای گوگل چندان خوشایند نخواهد بود.

گزارش اخیر وال استریت ژورنال نیز نشان می دهد سامسونگ پس از بررسی این موضوع این جایگزینی را متوقف کرده است. به نظر می رسد سامسونگ قصد داشت موتور جستجوی بینگ را در محصولات خود استفاده کند. اما اکنون این غول فناوری کره ای تصمیم دیگری گرفته و طبق نظر این شرکت جایگزینی این دو موتور جستجو با یکدیگر تفاوتی نخواهد داشت. زیرا بسیاری از کاربران از مرورگر کروم استفاده می کنند و نسبت به مرورگرهای پیش فرض ترجیح داده میشود.

برخی منابع نیز مدعی شدند تغییر تصمیم سامسونگ به دلیل تاثیر تصمیم اخیر روی روابط این شرکت با گوگل تغییر کرده است. البته هنوز سامسونگ نسبت به این تغییرات به طور کامل منصرف نشده و احتمال دارد در آینده این موضوع مجددا بررسی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال