تولید نمایشگر اولد سری جدید مک بوک پرو و آیپد برعهده سامسونگ خواهد بود

اپل برای ساخت نمایشگر اولد در مدل های جدید مک بوک پرو و آیپد با سامسونگ همکاری خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در مراحل ابتدایی تولید نمایشگر اولد ‌برای سری جدید مک بوک پرو و آیپد اپل قرار دارد. طبق گزارش های منتشر شده از خبرگزاری  The Elecتوسعه اولیه […]

اپل برای ساخت نمایشگر اولد در مدل های جدید مک بوک پرو و آیپد با سامسونگ همکاری خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در مراحل ابتدایی تولید نمایشگر اولد ‌برای سری جدید مک بوک پرو و آیپد اپل قرار دارد. طبق گزارش های منتشر شده از خبرگزاری  The Elecتوسعه اولیه تولید نمایشگر اولد توسط سامسونگ پلی آغاز شده و قرار است این ظرفیت تولید برای مک بوک های اولد نیز استفاده شود.

 احتمالا اپل مجدداً مک بوک پرو ۱۶ یا ۱۷ اینچی را با نمایشگر اولد عرضه خواهد کرد. طی خبرهای گذشته اعلام شده اپل یک آیپد ۱۰.۲ اینچی و یک آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی را نیز عرضه خواهد کرد که در هر دوی آنها از نمایشگر اولد استفاده می شود. همچنین اپل قصد دارد مدل جدید آیپد پرو را با نمایشگر Mini-LED عرضه کند.

در حال حاضر آیپد های معمولی و ایر اپل به پنل LCD مجهز هستند. از طرفی سامسونگ نیز به عنوان تامین کننده پنل های اولد توسعه نوع جدیدی از چاپگر خشک را که مخصوص تولید پنل های Gen 8.5 OLED است را آغاز کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال