سامسونگ گوشی های تاشو را جایگزین سری گلکسی نوت خواهد کرد

بر اساس اخبار منتشر شده احتمالا سامسونگ قصد دارد در سه ماهه سوم 2021  سه گوشی تاشو معرفی کند. در حال حاضر یکی از این دو گوشی همان گلکسی زد فولد لایت خواهد بود که سری اقتصادی سری گلکسی زد محسوب می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالا گوشی های گلکسی […]

بر اساس اخبار منتشر شده احتمالا سامسونگ قصد دارد در سه ماهه سوم 2021  سه گوشی تاشو معرفی کند. در حال حاضر یکی از این دو گوشی همان گلکسی زد فولد لایت خواهد بود که سری اقتصادی سری گلکسی زد محسوب می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالا گوشی های گلکسی زد فیلیپ ۲ و گلکسی زد فولد ۳ در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. همچنین با توجه به شایعات منتشر شده احتمالاً دیگر گلکسی‌نوت رونمایی نخواهد شد و به همین دلیل سامسونگ قصد دارد تا گوشی های تاشو جدید را جایگزین سری های نوت قدیمی کند. هنوز مشخص نیست سامسونگ این دو گوشی تاشو را چگونه معرفی خواهد کرد. اما احتمال دارد در یک تاریخ مشخص هر دو مدل در اختیار خریداران قرار گیرد.

گوشی گلکسی زد فولد لایت نیز یک گوشی مقرون به صرفه اقتصادی خواهد بود که برخی ویژگی‌ها مانند پریمیوم از آن حذف شده و سایز نمایشگر نیز کوچک تر شده است. نمایشگر داخلی این گوشی ۷ اینچ و نمایشگر بیرونی آن ۴ اینچ است. اما محفظه شیشه فوق نازک در آن تغییر نخواهد داشت.

گلکسی زد فیلیپ دو نیز مجهز به یک نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی و یک دوربین سلفی در حفره جلویی خواهد بود. تفاوت این محصول با گلکسی زد فیلیپ موجود در بازار تنها در تفاوت میان اندازه نمایشگر بیرونی ۳ اینچی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال