سامسونگ به زودی گوشی اقتصادی گلکسی A13 را معرفی خواهد کرد

با توجه به این که سامسونگ توانسته تاییدیه بلوتوث گوشی هوشمند گلکسی A13 را نیز دریافت کند احتمالاً معرفی این گوشی هوشمند به زودی انجام خواهد گرفت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ گوشی جدیدی با نام گلکسی A13 را به عنوان جانشینی برای A12 عرضه خواهد کرد. تصاویر جدیدی از این […]

با توجه به این که سامسونگ توانسته تاییدیه بلوتوث گوشی هوشمند گلکسی A13 را نیز دریافت کند احتمالاً معرفی این گوشی هوشمند به زودی انجام خواهد گرفت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ گوشی جدیدی با نام گلکسی A13 را به عنوان جانشینی برای A12 عرضه خواهد کرد. تصاویر جدیدی از این گوشی سانسونگ توسط GizNext منتشر شده که نشان می دهد در آینده این گوشی با چه طراحی ای وارد بازار خواهد شد.

طی گزارشی که گیزموچاینا منتشر کرده است دوربین گوشی جدید سامسونگ دارای ماژول مربعی شکل در پنل پشتی و یک حسگر اثر انگشت در لبه کناری است. تصاویری که از این گوشی منتشر شده نشان می دهد طراحی قسمت جلو مشابه گلکسی A12 است اما دوربین ها از طراحی عمودی بهره برده اند. در لبه های گوشی نیز شیار محل قرارگیری سیم کارت و دکمه های تنظیم بلندی صدا و کلید پاور قرار دارد.

طبق شایعات منتشر شده احتمالا این گوشی مجهز به فن آوری 5G خواهد بود. نمایشگر آن 6.48 اینچ از نوع آی پی اس و وضوح تصویر آن فول اچ دی پلاس است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل و لنز اصلی آن در پنل پشتی ۵0 مگاپیکسل خواهد بود. همچنین دو دوربین دو مگاپیکسلی تشخیص عمق و ماکرو نیز در ماژول دوربین اصلی قرار دارد. پردازنده این گوشی دایمنسیتی ۷۰۰ است و احتمالا سامسونگ علاوه بر مدل 5G آن را در مدل 4G نیز عرضه خواهد کرد. حداقل حافظه ذخیره سازی آن ۶۴ گیگابایت و حداکثر آن ۱۲۸ است. ظرفیت باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و به فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی نیز مجهز خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال