سامسونگ به زودی گلکسی A22 را در دو نسخه 4G و 5G عرضه می‌کند

به زودی گوشی هوشمند جدید گلکسی A22 سامسونگ به عنوان جانشین A21 معرفی می شود. قرار است گوشی گلکسی A22 در دو مدل 4G و 5G با قیمتی مقرون به صرفه در ۲۰۲۱ عرضه شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، امسال سامسونگ چند گوشی هوشمند اقتصادی از سری گلکسی A را عرضه […]

به زودی گوشی هوشمند جدید گلکسی A22 سامسونگ به عنوان جانشین A21 معرفی می شود. قرار است گوشی گلکسی A22 در دو مدل 4G و 5G با قیمتی مقرون به صرفه در ۲۰۲۱ عرضه شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، امسال سامسونگ چند گوشی هوشمند اقتصادی از سری گلکسی A را عرضه می‌کند. یکی از این گوشی ها گلکسی A22 اقتصادی است که پیش از رونمایی مشخصات آن منتشر شده است. به گزارش وب سایت TheElec احتمالاً گلکسی A22 مجهز به چهار دوربین پشتی با حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسل و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین ۲ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص عمق عرضه خواهد شد.

 آنچه که مشخص است شباهت گلکسی A22 به گلکسی A21 است. گلکسی A22  نیز همانند A21 به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. حسگر پنل پشتی این گوشی نیز توسط سامسونگ الکترومکانیکس تامین شده و همچنین دوربین سلفی آن نیز بر Coasia عهده بوده است.

 گلکسی A22 اولین بار در بازار هند و برخی بازارهای دیگر عرضه شده و پس از آن به طور عموم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. چیپست مدیاتک از نوع دایمنسیتی ۷۰۰ در این گوشی به کار رفته است. احتمالا نسخه 5G آن نیز با قیمت ۲۷۹ یورو عرضه خواهد شد. سال پیش سامسونگ توانسته بود حدود ۱۹.۴ میلیون دستگاه از گلکسی A21 را به کاربران بفروشد و از از طریق آن رتبه پنجم را در بین شرکت‌های عرضه کننده موبایل در اختیار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال