سامسونگ به زودی پلتفرمی برای معاملات رمزارز عرضه میکند

سامسونگ قصد دارد تا سال ۲۰۲۳ یک پلتفرم برای معاملات رمز ارز خود راه اندازی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ اکنون روی ساخت یک پلتفرم برای معاملات رمز ارز خود تمرکز کرده است. طبق گزارش‌های منتشر شده این برنامه تا اوایل سال آینده میلادی نیز رونمایی خواهد شد. قبل از […]

سامسونگ قصد دارد تا سال ۲۰۲۳ یک پلتفرم برای معاملات رمز ارز خود راه اندازی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ اکنون روی ساخت یک پلتفرم برای معاملات رمز ارز خود تمرکز کرده است. طبق گزارش‌های منتشر شده این برنامه تا اوایل سال آینده میلادی نیز رونمایی خواهد شد. قبل از سامسونگ دیگر شرکت‌های کره‌ای نیز به دنبال تجاری سازی و تاسیس پلتفرم های معاملاتی رمز ارز خود بودند.

طبق گزارش سم موبایل موضع رئیس جمهور کره در حوزه تجارت دارایی های مجازی باعث شد تا به بازار ارزهای دیجیتال شرکت‌های داخلی کره فشار زیادی وارد شود. رئیس جمهور فعلی کره خلاف رئیس جمهور پیشین به بازار رمزارزها علاقه زیادی دارد و برنامه هایی را نیز برای تشویق سرمایه گذاران داخلی در این بازار تدارک دیده است. از طرفی پلتفرم های فعال در حوزه دارایی های دیجیتال باید قوانین جدید سازمان تنظیم کننده مالی کره جنوبی را رعایت کنند. این در حالی است که حدود ۶۰ شرکت داخلی توانایی رعایت این مقررات را نداشتند و بسیاری از آنها در ماه سپتامبر تعطیل شدند. تعطیلی شرکت ها خلا بزرگی در زمینه معاملات رمز ارز در کره جنوبی ایجاد کرد.

سامسونگ به عنوان یکی از شرکت های سرمایه گذاری پیشرو در کره جنوبی قصد دارد پلتفرم معاملاتی رمز ارزی خود را تا سال ۲۰۲۳ عرضه کند. البته واحد سرمایه گذاری سامسونگ سکیوریتی پیش از این ایده ایجاد این پلتفرم را مطرح کرده بود. اما به دلیل عدم وجود استعداد های لازم نتوانست اهداف خود را تحقق ورزد.

اما گزارش های اخیر از بازگشت سامسونگ به حوزه رمز ارزها حکایت دارد. این شرکت انجام مطالعات جدیدی را در مورد نحوه ورود به تجارت توکن های امنیتی مبتنی بر بلاک چین انجام داده است. در آینده می توان از اهداف این غول فناوری در زمینه رمزارز مطلع شد در حال حاضر این شرکت کیف پول بلاک چین را برای دستگاه‌های گلکسی عرضه کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال