سامسونگ تا سه نسل از پرچمدارانش پشتیبانی نرم افزاری خواهد کرد

سامسونگ در مراسم آنلاین ۲۰۲۰ خود اعلام کرد محصولات جدید این شرکت از لحاظ آپدیت نسخه اندروید تا سه نسل پشتیبانی خواهند شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، سامسونگ اعلام کرده تا سه سال پشتیبانی نرم افزار از محصولاتش را انجام می دهد. به عنوان مثال گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰ به مدت سه سال […]

سامسونگ در مراسم آنلاین ۲۰۲۰ خود اعلام کرد محصولات جدید این شرکت از لحاظ آپدیت نسخه اندروید تا سه نسل پشتیبانی خواهند شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، سامسونگ اعلام کرده تا سه سال پشتیبانی نرم افزار از محصولاتش را انجام می دهد. به عنوان مثال گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰ به مدت سه سال آپدیت نسخه جدید اندروید را دریافت خواهند کرد. پیش از این دریافت آپدیت نسخه اندروید تنهها برای دو نسل از محصولات این شرکت انجام می‌گرفت.

البته سامسونگ در جریان این رویداد اعلام کرده است دریافت این آپدیت های امنیتی و به روز رسانی ها به نوع دستگاه و کشور مقصد نیز بستگی دارد. همچنین گوشی های سری بعد از گلکسی S10 و نسخه اندروید ۹ به بعد شامل این پشتیبانی خواهند بود. وب سایت Android Police با انتقاد از این موضوع اعلام کرد مشخص نیست پس از سه نسل پشتیبانی محصولات سامسونگ به چه صورت انجام خواهد گرفت. همچنین اگر پشتیبانی تنها به گوشی های پرچمدارخلاصه شود، بدین ترتیب بسیاری از گوشی‌های اقتصادی سری A همچنان دو سال پشتیبانی نرم افزاری دریافت خواهند کرد.

 این اقدام سامسونگ شبیه به عرضه و پشتیبانی از گوشی های سری پیکسل است. البته سامسونگ به روز رسانی های امنیتی را پس از گذشت ۲ سال نیز ادامه می دهد. این سیاست جدید سامسونگ به کاهش تعویض گوشی موبایل پس از دو سال در بین کاربران منجر خواهد شد و این مسئله به نفع کاربران و به ضرر شرکت است. با این وجود کاربران با خیال راحت هزینه بیشتر برای گوشی های پرچمدار پرداخت می کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال