سامسونگ ۱۹مرداد از گلکسی زد فولد ۴ و سری گلکسی واچ ۵ رونمایی می‌کند

سامسونگ در تاریخ ۱۹ مرداد از محصولات جدید خود شامل گلکسی زد فلیپ ۴ زد فولد ۴ گلکسی واچ ۵ و ۵ پرو رونمایی خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از افشاگران دنیای فناوری مدعی است رونمایی از محصولات جدید سامسونگ احتمالاً در تاریخ ۱۹ مرداد انجام می شود. پیش […]

سامسونگ در تاریخ ۱۹ مرداد از محصولات جدید خود شامل گلکسی زد فلیپ ۴ زد فولد ۴ گلکسی واچ ۵ و ۵ پرو رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از افشاگران دنیای فناوری مدعی است رونمایی از محصولات جدید سامسونگ احتمالاً در تاریخ ۱۹ مرداد انجام می شود. پیش از این نیز انتظار می رفت سامسونگ در نیمه دوم سال میلادی از این محصولات رونمایی کند .

جان پروسر، یکی از افشاگران دنیای موبایل زمان دقیق رونمایی سامسونگ از گوشی های جدید را تاریخ ۱۹ مرداد امسال اعلام کرده است. همچنین در همان روز خریداران می توانند در بازارهای منتخب برای خرید اقدام کنند. دسترسی عمومی نیز از ۴ شهریور در این بازارها را انجام می گیرد.

 به گفته پروسر زد فولد ۴ در رنگ های سبز و مشکی به فروش خواهد رسید و گلکسی زد فلیپ ۴ نیز شامل رنگ های آبی، بنفش بورا، گرافیتی و طلایی صورتی خواهد بود. پیش از این نیز مشخصات این دو گوشی سری گلکسی زد افشا شده بود. با این تفاوت که گلکسی زد فلیپ ۴ نسبت به نسل قبل خود دارای صفحه نمایش بزرگتر، بدنه ای نازکتر و باتری حجیم تر خواهد بود که از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. هر دوی این گوشی تاشو به پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول مجهز هستند. هنوز قیمت دقیق این دو گوشی هوشمند تاشو اعلام نشده است.

سامسونگ قصد دارد در کنار این دو گوشی از گلکسی واچ ۵ و ۵ پرو نیز در تاریخ ۱۰ آگوست رونمایی کند. گلکسی واچ ۵ پرو شامل یک نسخه ۴۷ میلیمتری است که تنها در دو رنگ مشکی و نقره ای عرضه میشود. تنها تفاوت آن با نسخه استاندارد صفحه نمایش بزرگتر و باتری قوی تر است. پردازنده ۵ نانومتری به همراه سیستم عامل Wear OS 3 و قاب فلزی در هر دو ساعت هوشمند جدید سامسونگ استفاده میشود.