سامسونگ اواخر امسال از اسمارت تگ نسل جدید رونمایی می کند

اولین نسل از اسمارت تگ سامسونگ در سال ۲۰۲۱ همراه با گوشی های سری گلکسی S21 رونمایی شد. اکنون این کمپانی قصد دارد نسل جدید این گجت ها را تا اواخر امسال رونمایی کند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسمارت تگ ها محصولات ساده و بدون فناوری خاص هستند. به همین دلیل […]

اولین نسل از اسمارت تگ سامسونگ در سال ۲۰۲۱ همراه با گوشی های سری گلکسی S21 رونمایی شد. اکنون این کمپانی قصد دارد نسل جدید این گجت ها را تا اواخر امسال رونمایی کند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسمارت تگ ها محصولات ساده و بدون فناوری خاص هستند. به همین دلیل به بروزرسانی خاصی نیاز ندارند. از این رو سامسونگ پس از دو سال تصمیم گرفته تا نیل جدیدی از این گجت را عرضه کند.

هنوز مشخصات فنی اسمارت تگ جدید سامسونگ منتشر نشده است. با وجود اینکه هنوز زمان عرضه این محصول مشخص نیست اما احتمالا سامسونگ اسمارت تگ های جدید را با بهبودهایی عرضه می کند.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط منابع آگاه سامسونگ اواخر امسال از تگ های جدید رونمایی می کند. احتمالا این رونمایی همزمان با معرفی دو گوشی تاشو جدید این شرکت و گلکسی بادز ۳ و گلکسی واچ ۶ خواهد بود.

سامسونگ تگ های نسل جدید را بصورت ارتقا یافته به بازار عرضه می کند. احتمالا این محصول از برد بهتری نسبت به قبل و باتری ارتقا یافته استفاده می کند. انتظار می رود تگ های جدید از نظر امنیتی ارتقا یافته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال