سامسونگ تا سال ۲۰۵۰ از پلاستیک ۱۰۰ درصد بازیافتی در گوشی ها استفاده می کند

تمرکز سامسونگ در چند سال اخیر روی تولید محصولات جدید با مواد سازگار با محیط زیست است. امسال نیز گوشی گلکسی S23 از این رویه پیروی کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ اخیرا اعلام کرد قصد دارد تا سال ۲۰۵۰ کل پلاستیک مصرفی در ساخت گوشی ها را از مواد بازیافتی […]

تمرکز سامسونگ در چند سال اخیر روی تولید محصولات جدید با مواد سازگار با محیط زیست است. امسال نیز گوشی گلکسی S23 از این رویه پیروی کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ اخیرا اعلام کرد قصد دارد تا سال ۲۰۵۰ کل پلاستیک مصرفی در ساخت گوشی ها را از مواد بازیافتی تهیه کند. این شرکت طی اعلامیه ای از تلاش خود برای افزایش استفاده از پلاستیک بازیافتی و مواد سازگار با محیط زیست خبر داد. هدف از این کار نیز کاهش آثار ابن شرکت بر محیط زیست بوده است.

در حال حاضر این شرکت از پلاستیک های کف اقیانوس برای ساخت بخشی از گوشی های گلکسی S22 و گلکسی S23 استفا ه کرده است. به گفته سامسونگ ۸۰ درصد از PET بازیافتی در این گوشی ها بکار رفته است. هدف این شرکت استفاده از ۱۰۰ درصد پلاستیک بازیافتی تا سال ۲۰۵۰ است.

پارک سونگ سون، معاون ارشد از تیم تحقیق و توسعه در این مورد گفته است: ممکن است این سوال مطرح شود که استفاده از پلاستیک بازیافتی چه کمکی به محیط زیست خواهد کرد. اما باید به سبد بزرگ محصولات سامسونگ نیز توجه کرد. بدین ترتیب این تغییرات تاثیر بسزایی خواهد داشت. البته تلاش داریم این تغییر بتواند قدری اندک روی مصرف کنندگان نیز تاثیر بگذارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال