سامسونگ زد فلیپ ۴ را با ۷۰ رنگ متنوع عرضه خواهد کرد

سامسونگ با تایید عرضه زد فیلیپ ۴ در ۷۰ رنگ متنوع اعلام کرد گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی واچ ۵ نیز با ترکیب رنگ های بیشتری عرضه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه های Bespoke سامسونگ امکان سفارشی کردن گوشی های گلکسی را به کاربران خواهد داد. بدین ترتیب […]

سامسونگ با تایید عرضه زد فیلیپ ۴ در ۷۰ رنگ متنوع اعلام کرد گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی واچ ۵ نیز با ترکیب رنگ های بیشتری عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه های Bespoke سامسونگ امکان سفارشی کردن گوشی های گلکسی را به کاربران خواهد داد. بدین ترتیب برخلاف نسخه های قبل گوشی تاشدنی جدید سامسونگ با طیف گسترده تری از رنگها در کشورهای بیشتری عرضه می شود.

طبق گزارش 9to5Google، تنوع رنگی زد فیلیپ ۴ به ۷۱ ترکیب می رسد. فهرست تمام ترکیبات رنگ گلکسی زد فلیپ ۴ در صفحه بیمه Care Plus ارائه شده است. در این فهرست رنگ های اصلی شامل گرافیت، طلایی، صورتی، بنفش و آبی خواهد بود و در صورت انتخاب یک طرح بیمه از منوی کشویی گزینه های رنگی دیگر برای گوشی ارائه میشود.

 در ترکیب رنگهای اصلی با دیگر رنگ ها مانند سبز، سرمه ای، قرمز، زرد و سفید ۷۱ ترکیب رنگی ایجاد میشود. همچنین امکان سفارشی کردن آنها با ترکیب های مختلف در پنل های بالا و پایین نیز وجود دارد. علاوه بر آن گلکسی زد فولد ۴ نیز با ترکیب رنگ های بیشتر در این صفحه فهرست شده است. علاوه بر آن گلکسی واچ ۵ نیز قرار است با رنگ های گرافیکی و نقره ای در دو مدل ۴۰ و ۴۴ میلیمتری عرضه شود. گلکسی واچ ۵ پرو نیز که تنها در اندازه ۴۵ میلیمتری خواهد بود با ترکیب رنگ های مشکی و تیتانیوم در دسترس قرار میگیرد.