گوشی Z4 سامسونگ مجهز به سیستم‎عامل تایزن و فلاش دوربین سلفی خواهد بود

از آخرین زمانی که اخباری در خصوص گوشی Z4 سامسونگ شنیده است یک ماهی می‎گذارد و حال دفترچه راهنما‎ی این دستگاه منتشر شده که نگاهی به طراحی و عملکرد این گوشی مجهز به سیستم‎عامل تایزن می‎اندازد. سیستم فلاش توجه‎ی ما را به خوبی به خود جلب کرد. در کنار دوربین اصلی دو فلاش دیده می‎شود […]

از آخرین زمانی که اخباری در خصوص گوشی Z4 سامسونگ شنیده است یک ماهی می‎گذارد و حال دفترچه راهنما‎ی این دستگاه منتشر شده که نگاهی به طراحی و عملکرد این گوشی مجهز به سیستم‎عامل تایزن می‎اندازد.

سیستم فلاش توجه‎ی ما را به خوبی به خود جلب کرد. در کنار دوربین اصلی دو فلاش دیده می‎شود و دوربین جلو نیز یک فلاش ال‎ای‎دی دارد تا گوشی در پیش روی سامسونگ توجه خاصی به دنیای عکاسی سلفی داشته باشد. رزولوشن این دو دوربین هنوز مشخص نشده‎اند.

گوشی Samsung Z4 مجهز به سیستم‎عامل تایزن 3.0 خواهد بود که هم‎چنان اندکی مشابه با تاچ‎ویز است، حتی بعد از آن‎که گوشی‎های اندرویدی این شرکت ظاهر به مراتب بهتری کسب کردند. هم‎چنین حالت S Bike نیز دیده می‎شود.

دستورالعملی در خصوص نحوه‎ی برداشتن باتری به چشم می‎خورد که یک سلول 2050 میلی‎آمپرساعتی است. مدیریت شارژ ظاهرا توسط روش قدیمی و با استفاده از کابل میکرو یو‎اس‎بی است. راهنماهای دیگری نیز اشاره به مدل تک و دو‎سیم (با استفاده از سیم‎کارت‎های دارای قطع میکرو) دارند. به یاد داشته باشید که گوشی Z4 یک درگاه هیبریدی خواهد داشت یعنی کاربر یا باید سیم‎کارت دوم و یا کارت حافظه‎خارجی استفاده کند و امکان به کاربردن هم‎زمان هردو وجود ندارد.

با توجه به انتشار این دفترچه‎ی راهنمای بایستی به زودی شاهد رونمایی از گوشی تایزنی بعدی سامسونگ باشیم. تاریخ آن دقیقا مشخص نیست ولی در حال حاضر بایستی بدانیم که این پلت‎فرم هم‎چنان آسیب‎پذیر است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال