گوشی Z4 سامسونگ با سیستم‎عامل تایزن 3.0 معرفی شد

اگر ساده‎پسند هستید، یقینا گوشی جدید Z4 سامسونگ می‎تواند گزینه‎ی خوبی محسوب شود. این گوشی که مجهز به آخرین نسخه‎ی سیستم‎عامل تایزن سامسونگ است تمرکز خاصی به فعالیت کاربر در رسانه‎های اجتماعی و سادگی دارد و به هیچ‎وجه رقیب اندروید به شمار نمی‎رود. این گوشی یک نمایشگر 4.5 اینچی دارد تا به نسبت اکثر گوشی‎های […]

اگر ساده‎پسند هستید، یقینا گوشی جدید Z4 سامسونگ می‎تواند گزینه‎ی خوبی محسوب شود. این گوشی که مجهز به آخرین نسخه‎ی سیستم‎عامل تایزن سامسونگ است تمرکز خاصی به فعالیت کاربر در رسانه‎های اجتماعی و سادگی دارد و به هیچ‎وجه رقیب اندروید به شمار نمی‎رود.

این گوشی یک نمایشگر 4.5 اینچی دارد تا به نسبت اکثر گوشی‎های دیگر موجود در بازار کوچک‎تر باشد. این نمایشگر توسط شیشه‎ی 2.5 بعدی خمیده محافظت می‎شود و رزولوشن ساده‎ی 480 در 800 پیکسل را دارد. سخت‎افزار داخلی به همین شکل ساده است یعنی یک پردازنده‎ی 4 هسته‎ای با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز به همراه 1 گیگابایت رم برای اجرا کردن سیستم‎عامل تایزن 3.0.

برای دوستداران سلفی، سامسونگ یک دوربین 5 مگاپیکسلی با فلاش اختصاصی (لنزهایی با نسبت کانونی f/2.2) را انتخاب کرده است. دوربین اصلی در پنل پشتی بسیار مشابه است یعنی یک سنسور 5 مگاپیکسلی که در یک طرف آن فلاش ال‎ای‎دی دیده می‎شود. قابلیت Video Flip به دو دوربین اجازه می‎دهد که ب ایکدیگر همکاری داشته تا کاربر قادر به گرفتن نما از هر دو دوربین در قالب یک فایل ویدئویی باشد. ژست‎های کنترلی و کنترل صوتی برای دوربین و کلا خود گوشی نیز دیده می‎شود.

از مشخصات دیگر این دستگاه می‎توان به پشتیبانی از استاندارد وای‎فای (باند 2.4 گیگاهرتزی b/g/n)، شبکه‎ی ارتباطی LTE Cat. 4. VoLTE و VoWi-Fi اشاره کرد. علاوه بر این سامسونگ این گوشی را به برخی بازارها در قالب مدل دوسیم نیز وارد خواهد کرد.

گوشی Samsung Z4 ابتدا برای بازار هند و سپس دیگر کشورها عرضه می‎شود. قیمت آن هنوز اعلام نشده است ولی بالا نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال