تصاویر تبلت گلکسی تب E7.0 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی به بیرون درز کرد

ماه گذشته بود که مشخصات تبلتی 7 اینچی از سری تبلت‌های گلکسی تب E به بیرون درز پیدا کرد. پس از آن این گزارش مدتی سرفصل خبرها بود تا اینکه تایید FCC را نیز دریافت کرد. امروز مشخصات و تصاویر این تبلت به صورت کامل و دقیق منتشر شده است. طبق آنچه که تا این […]

ماه گذشته بود که مشخصات تبلتی 7 اینچی از سری تبلت‌های گلکسی تب E به بیرون درز پیدا کرد. پس از آن این گزارش مدتی سرفصل خبرها بود تا اینکه تایید FCC را نیز دریافت کرد. امروز مشخصات و تصاویر این تبلت به صورت کامل و دقیق منتشر شده است.

طبق آنچه که تا این لحظه گفته شده این تبلت مجهز به نمایشگر 7 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل خواهد بود. پردازنده آن فرکانسی معادل 1.3 گیگاهرتز داشته و از حافظه رم 1.5 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایت (البته با قابلیت ارتقا) بهره خواهد برد. همچنین عنوان شده که شرکت محبوب سامسونگ یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی را در این تبلت که 283 گرم وزن و 8.7 میلی‌متر ضخامت دارد گنجانده است. ضمناً در کنار این بسته سخت‌افزاری نسخه 5.1 اندروید آب‌نبات چوبی خودنمایی می‌کند.

به نظر می‌رسد که آخرین محصول سامسونگ با شماره مدل SM-T280 عرضه خواهد شد و علاوه بر این نمونه، نسخه دیگری با شماره مدل (SM-T285) نیز با قابلیت پشتیبانی از اتصالات 4G نیز به چشم می‌خورد. بنا به گزارش منتشر شده نام این تبلت هنوز به طور قطعی مشخص نیست اما این احتمال که غول کره‌ای تبار دنیای تکنولوژی نام تبلت جدید خود را بهGalaxy Tab A 7.0 تغییر دهد نیز وجود دارد. همچنین یک بازه یک ماهه از اواسط اسفند ماه برای ارتقای این محصول فرصت باقی است. گفتنی است که قیمت تقریبی این گوشی 175 یورو (حدوداً 230 دلار) برآورد شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال