سامسونگ مدل‌های 8 و 9.7 اینچی تبلت گلکسی تب S2 را با تراشه‎ی جدید اسنپ‌دراگون 652 به‌روزرسانی کرد

سامسونگ به صورت محرمانه نسخه‎های به روزرسانی شده‎ای از تبلت‎های گلکسی تب S2 عرضه کرد، این تبلت‎ها از این به بعد دارای تراشه‎ی اسنپ‎دراگون 652 خواهند بود. هردوی این تبلت‎ها با داشتن اندروید مارشملو 6.0 عرضه خواهند شد (اولین مدل آن‎ها اندروید 5.0 داشت). هردوی این تبلت‎ها دارای صفحات نمایش Super AMOLED با رزولوشن شبیه […]

سامسونگ به صورت محرمانه نسخه‎های به روزرسانی شده‎ای از تبلت‎های گلکسی تب S2 عرضه کرد، این تبلت‎ها از این به بعد دارای تراشه‎ی اسنپ‎دراگون 652 خواهند بود. هردوی این تبلت‎ها با داشتن اندروید مارشملو 6.0 عرضه خواهند شد (اولین مدل آن‎ها اندروید 5.0 داشت).
هردوی این تبلت‎ها دارای صفحات نمایش Super AMOLED با رزولوشن شبیه به آی‎پد یعنی 1536 x 2048 پیکسل و دوربین‎های 8 مگاپیکسلی با قابلیت گرفتن ویدیوهای 1440P خواهند بود و اگر دستگاهی خواسته باشید که قابلیت بهره‎وری آن بیشتر باشد سامسونگ صفحه کلید‎هایی را نیز برای این منظور به فروش می‎رساند.
در هر حال، قیمت گلکسی تب اس 2، 9.7 اینچی 550 یورو می‎باشد و پشتیبانی از شبکه‎ی LTE به همراه 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی از دیگر ویژگی‎های آن است. گلکسی تب اس 2، 8 اینچی قیمتی برابر با 450 یورو برای مدل تنها پشتیبانی کننده از شبکه‎ی وای‎فای (32 گیگابایتی) خواهد داشت و اگر پشتیبانی از شبکه‎ی LTE را بخواهید قیمت آن به 480 یورو افزایش پیدا میکند.
این قیمت‎ها مربوط به کشور آلمان می‎باشد، و به زودی این تبلت در بازار سایر کشورهای اروپایی نیز عرضه خواهد شد.
چند ماه قبل این تبلت‎ها در تست‎های بنچمارک خودنمایی کردند و به عنوان گلکسی تب اس 3 معرفی شدند، ولی به نظر می‎رسد که سامسونگ تغییرات صورت گرفته‎ را آنقدر مهم ندانسته است که عدد مربوط به نسخه‎ و مدل این تبلت را ارتقاء دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال