سامسونگ رسماً از تبلت 18.4 اینچی Galaxy View پرده برداشت؛ وزنی 2.65 کیلوگرمی

شرکت بزرگ سامسونگ دیشب از تبلت بسیار بزرگ خود موسوم به گلکسی ویو که پیش از این آن را در رویداد IFA امسال به نمایش گذاشته بود، رونمایی کرد. این تبلت بزرگ، دارای یک صفحه‌نمایش 18.4 اینچی از نوع TFT LCD بوده که رزولوشن 1080 پیکسل را با چگالی تصویر 123 پیکسل در هر اینچ […]

شرکت بزرگ سامسونگ دیشب از تبلت بسیار بزرگ خود موسوم به گلکسی ویو که پیش از این آن را در رویداد IFA امسال به نمایش گذاشته بود، رونمایی کرد. این تبلت بزرگ، دارای یک صفحه‌نمایش 18.4 اینچی از نوع TFT LCD بوده که رزولوشن 1080 پیکسل را با چگالی تصویر 123 پیکسل در هر اینچ ارائه خواهد داد.

تبلت گلکسی ویو سامسونگ، چیزی در حدود 2.65 کیلوگرم وزن داشته و ابعادی معادل 275.8 در 451.8 در 11.9 میلی‌متر دارد که به خاطر ابعاد نسبتاً بزرگ و وزن زیادش، سامسونگ برای آن یک دستگیره تعبیه کرده تا حمل آن را آسان‌تر نماید. یک متریال لاستیکی نیز در پشت دستگاه تعبیه شده که از سرخوردن تبلت جلوگیری کرده و همچنین نقش یک پایه نگه‌دارنده را هم نیز، بازی می‌کند. بنا به گفته سامسونگ، باتری 5700 میلی‌آمپرساعتی به کار رفته در این تبلت، قادر است در حالت تماشای ویدئو تا 8 ساعت دستگاه را روشن نگه دارد. احتمالاً از تماشای فیلم و ویدئو کلیپ در این تبلت لذت خواهید برد؛ چراکه علاوه بر سایز بزرگ صفحه‌نمایش، گلکسی ویو به یک جفت اسپیکر 4 وات استریو هم مجهز شده است.

galaxy view

نقش قلب تپنده تبلت گلکسی ویو را یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 1.6 گیگاهرتز که بخشی از چیپست اگزینوس 7580 این شرکت است، به همراه 2 گیگابایت حافظه رم، بازی می‌کند. در بحث فضای ذخیره‌سازی نیز گفتنی است که تبلت قوی هیکل سامسونگ دارای دو نسخه با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت بوده که از طریق درگاه کارت حافظه میکرو‌اس‌دی قابل ارتقا خواهد بود. در بالای صفحه‌نمایش یک دوربین با سنسور 2.1 مگاپیکسلی قرار گرفته که از آن می‌توان برای کنفرانس‌های ویدئویی و تماس‌های تصویری استفاده کرد. در بخش ارتباطات، گلکسی ویو از بلوتوث نسخه 4.1 BLE، Wifi 802.11 برخوردار بوده و نسخه LTE دستگاه نیز با یک درگاه سیم‌کارت نانو عرضه خواهد شد.

غول کره‌ای دنیای فناوری قصد دارد تا تبلت جدید خود را با سیستم‌عامل محبوب اندروید نسخه 5.1 آب‌نبات‌چوبی در قالب رابط کاربری Media UX ارائه کند. سامسونگ در مورد قیمت و تاریخ عرضه گلکسی ویو صحبتی به میان نیاورده است؛ اما با این حال در لیست منتشر شده توسط فروشگاه اینترنتی Adorama در آمریکا، قیمت این تبلت چیزی در حدود 600 دلار عنوان شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال