سامسونگ ظرفیت خط تولید گلکسی S6 را افزایش می‌دهد

کمپانی بزرگ سامسونگ اخیرا گزارش داده که در مجموع 15میلیون سفارش برای  Galaxy S6 و 5میلیون سفارش Galaxy S6 edge دریافت کرده است. به نظر می‌رسد که این موج عظیم تقاضا از محصولات جدید سامسونگ، خود این شرکت را نیز غافلگیر کرده و این کمپانی کره‌ای را به تلاش و تکاپو برای ساخت واحدهای کافی برای […]

کمپانی بزرگ سامسونگ اخیرا گزارش داده که در مجموع 15میلیون سفارش برای  Galaxy S6 و 5میلیون سفارش Galaxy S6 edge دریافت کرده است. به نظر می‌رسد که این موج عظیم تقاضا از محصولات جدید سامسونگ، خود این شرکت را نیز غافلگیر کرده و این کمپانی کره‌ای را به تلاش و تکاپو برای ساخت واحدهای کافی برای پاسخ به این تقاضا واداشته ‌است.

Etnews کره‌ای گزارش می‌کند که برنامه‌ریزی اولیه سامسونگ تولید 12میلیون دستگاه برای هر دو پرچمدارش به‌طور مشترک بود که 8میلیون آن به Galaxy S6 و 4میلیون به Galaxy S6 edge اختصاص یافته بود. پس از تجدیدنظر اکنون تعداد تولید این محصول به 13میلیون دستگاه افزایش یافته است. از این تعداد، در ماه جاری، 4میلیون دستگاه گلکسی S6 همراه با 1میلیون گلکسی S6 Edge  نیز وارد خط تولید خواهند شد.

این برنامه تا ماه آوریل به همین صورت دنبال خواهد شد تا در مجموع 13میلیون دستگاه مورد نیاز تامین شود. این بدین معنی‌است که ممکن است برخی از محموله‌های این شرکت با تاخیر به مقصد برسند. حتی اگر کمپانی تمام ظرفیت تولید خود را معطوف به  Galaxy S6 کند و Galaxy S6 edge تولید نکند باز هم در ارائه به موقع سفارشات محدودیت خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال