سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ از فیلمبرداری 16k پشتیبانی می کند

 سامسونگ قصد دارد یک سنسور 200 مگاپیکسلی عرضه کند که قادر خواهد بود تصاویر ویدیویی 16k ضبط کند. احتمال می رود این سنسور برای اولین بار در گوشی هوشمند ZTE اکسون ۳۰ پرو مورد استفاده قرار گیرد.  به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، اطلاعات مربوط به سنسور 200 مگاپیکسلی ایزوسل در یک حساب کاربری در […]

 سامسونگ قصد دارد یک سنسور 200 مگاپیکسلی عرضه کند که قادر خواهد بود تصاویر ویدیویی 16k ضبط کند. احتمال می رود این سنسور برای اولین بار در گوشی هوشمند ZTE اکسون ۳۰ پرو مورد استفاده قرار گیرد.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، اطلاعات مربوط به سنسور 200 مگاپیکسلی ایزوسل در یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد. در این اطلاعات آمده است سنسور تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ از پیکسل های ۱.۲۸ میکرونی ساخته شده است. در این سنسور برای افزایش کیفیت تصاویر از فناوری ترکیب پیکسل ها استفاده شده و همچنین این قابلیت نویز عکس ها و ویدئوهای گرفته شده را در نور ضعیف کاهش می دهد.

 سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ توسط چیپست ۵ نانومتری اگزینوس ۱۰۸۰ سامسونگ قابل پشتیبانی خواهد بو.د این منبع آگاه اعلام کرده برای اولین بار این حسگر در گوشی ZTE اکسون ۳۰ پرو استفاده خواهد شد و احتمالا سامسونگ از آن در موبایل های خود استفاده نخواهد کر.

د از طرفی کمپانی ZTE نیز مشخصات ZTE اکسون ۳۰ پرو را با قابلیت ضبط تصاویر 16K و مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی کرده است. در تیزر مربوط به این گوشی ZTE استفاده از تراشه اسنپدراگون ای 888 و فناوری 5G نیز دیده می‌شود. بدین‌ترتیب گوشی ZTE اکسون ۳۰ پرو می تواند رقیبی برای گلکسی S21 اولترا باشد.

 پرچمدار سامسونگ نیز مجهز به یک حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی اما با اندازه سنسور بزرگتر نسبت به دوربین 200 مگاپیکسلی است. ZTE گوشی خود را به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز مجهز کرده است. همچنین این گوشی با توجه به استفاده از سنسور 200 مگاپیکسلی از قوی ترین سیستم تصویربرداری نیز برخوردار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال