ریموت تلویزیون‌های هوشمند 2016 سامسونگ، تمام دستگاه‌های شما را کنترل خواهد کرد

شاید استفاده از کنترل هوشمند فعلی سامسونگ کار سختی نباشد و کاربران بتوانند به کمک آن، کارهای زیادی را انجام دهند، اما این شرکت می‌خواهد که کار را حتی ساده‌تر از این نیز نماید. مهندسین این شرکت در حال توسعه یک کنترلر هوشمند جدید هستند که همراه با تلویزیون‌های 2016 سامسونگ عرضه خواهد شد و […]

شاید استفاده از کنترل هوشمند فعلی سامسونگ کار سختی نباشد و کاربران بتوانند به کمک آن، کارهای زیادی را انجام دهند، اما این شرکت می‌خواهد که کار را حتی ساده‌تر از این نیز نماید. مهندسین این شرکت در حال توسعه یک کنترلر هوشمند جدید هستند که همراه با تلویزیون‌های 2016 سامسونگ عرضه خواهد شد و قادر خواهد بود هر نوع وسیله‌ی هوشمندی در اطراف شما همچون دستگاه‌های گیرنده دیجیتال، کنسول‌های بازی، دستگاه‌های چند رسانه‌ای و … را کنترل نماید.

در واقع اگر کاربران بخواهند کنترلری داشته باشند که بتوانند به کمک آن، دستگاه‌های هوشمند خود را کنترل کنند، باید یکی از محصولات تایزنی سامسونگ را داشته باشند تا به کمک ریموت آن بتوانند دیگر دستگاه‌ها را کنترل کنند. این هوشمند بودن به بخش نرم‌افزاری خود تلویزیون‌ها نیز مربوط می‌گردد و این تلویزیون‌های هوشمند جدید قادر خواهند بود با متمرکز کردن همه چیز در یک محل، امکان کنترل بهتر آنها را فراهم آورد.

در مورد بخش سخت‌افزاری و اینکه آیا چیز جدیدی در این تلویزیون‌ها نیز قرار گرفته یا نه، سامسونگ هیچ اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار نداده و برای آگاه شدن از این موضوع، باید تا شروع نمایشگاه منتظر بمانیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال