آپدیت بزرگ سامسونگ برای گوشی های گلکسی S22 عملکرد دوربین را بهبود می بخشد

آپدیت جدید گوشی های گلکسی S22 سامسونگ قابلیت های بهبود یافته و جدیدی را برای این گوشی ها عرضه خواهد کرد. در حال حاضر تنها کاربران کره ای و آلمانی به این نسخه دسترسی دارند. اما احتمالا دیگر کاربران نیز به زودی آن را در اختیار خواهند داشت. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

آپدیت جدید گوشی های گلکسی S22 سامسونگ قابلیت های بهبود یافته و جدیدی را برای این گوشی ها عرضه خواهد کرد. در حال حاضر تنها کاربران کره ای و آلمانی به این نسخه دسترسی دارند. اما احتمالا دیگر کاربران نیز به زودی آن را در اختیار خواهند داشت.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بروزرسانی اخیر منتشر شده تحت فریمور S90xBXXU2AVH9 دومین آپدیت سامسونگ در ماه جاری محسوب می شود که برای گوشی های پرچمدار منتشر می شود. در این بروزرسانی قابلیت Hyperlapse به دوربین تله فوتو 3x اضافه می شود. پیش از این تنها دوربین های اصلی و فوق عریض به آن دسترسی داشتند. همچنین سامسونگ قصد دارد تا ویژگی Astro Hyperlapse را نیز در آینده به گوشی های سری گلکسی اضافه کند. کاربران با کمک این قابلیت می توانند عکس های هنری متفاوت از آسمان شب تهیه کنند.

در این بروزرسانی منطقه تشخیص کیوآر کد بزرگتر شده است و به گفته سامسونگ سرعت آن نیز به میزان قابل توجهی بهبود یافته است. در حال حاضر امکان تشخیص کیوآرکد موجود در اسناد نیز وجود دارد. سامسونگ عملکرد HDR را نیز بهبود بخشیده است. بطوری که اکنون بازتولید رنگ و تثبیت ویدئو در این سری از گوشی ها بطور چشمگیر بهتر شده است. علاوه بر آن وضوح و کنتراست طبیعی نیز در دوربین های تله فوتو و فوق عریض عملکرد بهتری خواهند داشت. به گفته سامسونگ حافظه برنامه و عملکرد هوش مصنوعی نیز در این نسخه بهینه شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال