سال پرکار سامسونگ در ۲۰۲۲ و عرضه احتمالی ۵۲ مدل گوشی جدید

سامسونگ در سال جدید میلادی حدود ۱۵۲ مدل گوشی جدید به بازار عرضه میکند. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد احتمالا سال آینده سال شلوغی برای این شرکت کره‌ای خواهد بود. زیرا محصولاتی مانند گلکسی زد فولد ۴ ، زد فیلیپ ۴ و گلکسی اس ۲۲ در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.  به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

سامسونگ در سال جدید میلادی حدود ۱۵۲ مدل گوشی جدید به بازار عرضه میکند. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد احتمالا سال آینده سال شلوغی برای این شرکت کره‌ای خواهد بود. زیرا محصولاتی مانند گلکسی زد فولد ۴ ، زد فیلیپ ۴ و گلکسی اس ۲۲ در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از  TheElec، سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۲۲ حدود ۶۷ میلیون گوشی پرچمدار تولید کند. طبق برنامه عرضه گوشی موبایل سامسونگ که برای سال ۲۰۲۲ منتشر شده است به جزئیات و آمار دقیق گوشی ها نیز اشاره شده. به عنوان مثال تعداد گوشی های گلکسی اس ۲۲ عرضه شده در سال جدید میلادی حدود ۱۴ میلیون خواهد بود. گزارش های دیگری نیز از عرضه 10 میلیون دستگاه گلکسی زد فیلیپ ۴ در سه ماهه سوم و چهارم سال ۲۰۲۲ حکایت داشت.

 سامسونگ تولید گوشی‌های تاشو را نیز در برنامه کار خود دارد. به عنوان مثال گلکسی زد فولد ۴ به تعداد ۲.۹ میلیون دستگاه و گلکسی زد فیلیپ ۴ نیز به ۶.۹ میلیون دستگاه تولید کند. بیشترین مدل تولید شده در سال آینده A13، A53 و A33 از خانواده گلکسی هست. به طوری که ۲۳ درصد از کل محصولات تولید شده در سال آینده را این گوشی ها تشکیل می دهند.

 احتمالا سه ماهه اول سال جدید میلادی نیز به تولید گلکسی A53 و A33 تعلق دارند. این گوشی ها به ترتیب ۲۸ میلیون ۲۳ میلیون و ۲۷ میلیون دستگاه خواهند بود در سه ماهه دوم ۲۰۲۲ نیز تولید A73 5G با تعداد ۳.۴ میلیون دستگاه آغاز می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال