گوشی پایین رده‌ای از سامسونگ با شماره مدل SM-G5510 توسط TENAA تایید شد

در گذشته گوشی سامسونگ با شماره‎مدل SM-5510 موفق شده بود که گواهینامه‎ی FCC را در ایالات‎متحده به دست آورد، در لیست کالاهای وارداتی- صادراتی وب‎سایت هندی Zauba قرار بگیرد و در بنچمارکی در وب‎سایت GFXBench نیز مشخصات آن مطرح شود. روز گذشته، سازمان رگلاتوری چینی TENNA نیز این مدل هنوز معرفی نشده را تایید کرد. […]

در گذشته گوشی سامسونگ با شماره‎مدل SM-5510 موفق شده بود که گواهینامه‎ی FCC را در ایالات‎متحده به دست آورد، در لیست کالاهای وارداتی- صادراتی وب‎سایت هندی Zauba قرار بگیرد و در بنچمارکی در وب‎سایت GFXBench نیز مشخصات آن مطرح شود. روز گذشته، سازمان رگلاتوری چینی TENNA نیز این مدل هنوز معرفی نشده را تایید کرد. بر اساس مشخصات این گوشی، می‎توان حدس زد با یک گوشی پایین رده از سامسونگ روبرو هستیم.

این گوشی دارای یک نمایشگر 5 اینچی با فناوری TFT و دقت 720 در 1280 (اچ‎دی) است. از یک پردازنده‎ی 4 هسته‎ای با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز به همراه 2 گیگابایت رم نیز بهره می‎برد. حافظه‎داخلی این گوشی 16 گیگابایت است و برای افرادی که به دنبال فضای ذخیره‎سازی بیشتری هستند درگاه میکرو‎ اس‎دی برای داشتن کارت‎های حافظه‎ای تا 128 گیگابایت به چشم می‎خورد. باتری این گوشی دارای گنجایش 2600 میلی‎آمپر ساعتی است. در پشت آن یک دوربین 13 مگاپیسلی و در بخش جلو برای تصاویر سلفی و مکالمات ویدئویی یک دوربین 5 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

این گوشی تنها به یک رنگ، یعنی طلایی، روانه‎ی بازار می‎شود و 8.1 میلی‎متر ضخامت آن است. وزن این گوشی 143 گرم بوده و باید اشاره داشت سیستم‎عامل آن اندروید 6.0.1 خواهد بود. با توجه به این‎که این گوشی هم توسط سازمان FCC و هم TENAA تایید شده است، باید به زودی شاهد رونمایی آن از سوی سامسونگ باشیم.

تصاویر احتمالی این گوشی را می‎‌توانید در زیر مشاهده کنید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال