اولین نمایشگر رول شونده OLED سامسونگ برای استفاده در موبایل

سامسونگ دیسپلی اولین نمایشگر رول شونده اولد خود را معرفی کرد. این نمایشگر که قرار است برای موبایل مورد استفاده قرار بگیرد ۱۲.۴ اینچ و دارای طراحی رول شونده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ دیسپلی به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده نمایشگر در مراسم SID 2023 در آمریکا از اولین […]

سامسونگ دیسپلی اولین نمایشگر رول شونده اولد خود را معرفی کرد. این نمایشگر که قرار است برای موبایل مورد استفاده قرار بگیرد ۱۲.۴ اینچ و دارای طراحی رول شونده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ دیسپلی به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده نمایشگر در مراسم SID 2023 در آمریکا از اولین نمایشگر رول شونده خود رونمایی خواهد کرد. این شرکت طی خبری اعلام کرد قرار است در این مراسم از این نمایشگر با نام Rollable Flex رونمایی کند.

نمایشگر جدید سامسونگ در حالت رول شده ۴۹ میلی متر است و می تواند به ۲۵۴.۴ میلی متر برسد. در واقع این محصول از موبایل به تبلت تغییر وضعیت می دهد.

اندازه پنل نمایشگر سامسونگ تا بیش از پنج برابر افزایش می یابد. این در حالی است که نمایشگرهای تاشو و یا نمایشگرهای رول شونده قبلی حداکثر تا ۳ برابر بزرگتر میشوند. شرکت سازنده توضیح داده است که این نمایشگر روی محور o شکل طراحی شده و همانند کتیبه ها دارای انعطاف پذیری زیاد است.

طبق اعلام سامسونگ دیسپلی از ویژگی مهم این نمایشگر قابل حمل بودن آن است. اکنون نمایشگر بزرگ که حمل آن دشوار بود به صورت رول شده و قابل حمل در آمده است.

سامسونگ قصد دارد در مراسم مورد نظر از نمایشگر Flex in & Out نیز رونمایی خواهد کرد. طراحی این نمایشگرها به گونه ای است که می توانند به داخل و بیرون تا شوند. همچنین عملکرد آنها از پنل های موجود بیشتر است. همچنین استفاده از نمایشگر خارجی را در گوشی های تاشو از بین می برد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال