سامسونگ اولین گوشی‎هوشمند تاشوی جهان را در سه ماهه‎ سوم سال جاری میلادی عرضه می‎کند

با آن‎که گفته می‎شود شرکت سامسونگ نسبت نمایشگر به بدنه را در گوشی‎های در پیش روی S8 و +S8 به شکل بارزی با کاهش حواشی بالایی و پایینی این گوشی‎ها بالا برده است، ولی با این‎وجود این شرکت کره‎ای مشتاقانه دوست دارد گوشی‎های تاشوی خود را به بازار معرفی کند. چنین دستگاهی به هنگامی که […]

با آن‎که گفته می‎شود شرکت سامسونگ نسبت نمایشگر به بدنه را در گوشی‎های در پیش روی S8 و +S8 به شکل بارزی با کاهش حواشی بالایی و پایینی این گوشی‎ها بالا برده است، ولی با این‎وجود این شرکت کره‎ای مشتاقانه دوست دارد گوشی‎های تاشوی خود را به بازار معرفی کند. چنین دستگاهی به هنگامی که تا شود جمع‎ و جور خواهد بود ولی زمانی که به یک منطقه‎ی نمایش بزرگتر نیاز دارید می‎توانید آن را به عنوان مثال برای مشاهده‎ی یک فیلم، گردش در اینترنت یا به نمایش گذاشتن فایل‎های رسانه‎ای خود باز کنید.

با توجه به این‎که سامسونگ توانسته است نمایشگرهای 5.8 اینچی گوشی S8 و 6.2 اینچی +S8 را در بدنه‎هایی که بزرگتر از گوشی‎های اس 7 یا اس 7 اج نیستند  جا دهد، عامل اصلی بازاریابی سامسونگ برای گوشی‎های تاشو می‎تواند تا حدی قابل بحث باشد. ولی سامسونگ ممکن است پشت پرده در حال آماده‎سازی محصولی بی‎همتا باشد، چون چند سالی است دارد نمایشگرهای اولد تاشورا محک می‎زند. به نظر می‎رسد پاییز امسال حجم اخبار مربوط به گوشی‎های تاشوی سامسونگ بیشتر شود چون نشریه‎ی Korean media گزارش می‎دهد که سامسونگ در سه ماهه‎ی سوم سال میلادی گوشی‎هوشمند تاشوی خود را معرفی خواهد کرد، به عبارتی در همان بازه‎ی زمانی که ممکن است آیفون 8 اپل با نمایشگر اولد معرفی شود.

این گوشی تاشو انتظار می‎رود یک دستگاه “لوکس” باشد که از بهترین مواد ساخت برای آن استفاده شده است تا با گوشی رده‎بالایی روبرو شویم که سامسونگ امیدوار است با فناوری بی‎همتایی که دارد به نسبت رقبا متمایز شود. این شرکت گفته می‎شود قصد تولید هزاران نمونه‎ی اولیه و توزیع مستقیم آن‎ برای اپراتورهای همکار خود دارد تا این نمونه‎های اولیه را مورد ارزیابی و محک قرار دهند، پیش از این‎که سامسونگ تصمیم بگیرد از نظر تجاری منطقی است به تولید انبوه این گوشی‎های هوشمند تاشو بپردازد یا خیر.

زیاد جای تعجب ندارد که شرکت‎های مقلد چینی قصد داشته باشند نمونه‎های اولیه‎ای از این گوشی‎های تاشو را در همان بازه‎ی زمانی تولید کنند و با آن‎که آن‎ها امکانات سامسونگ را در اختیار ندارند ولی قادر هستند سریعا هرچیزی را در کنار هم قرار دهند و عنوان “اولین گوشی‎ تاشوی جهان” را از سامسونگ بدزدند، بنابراین ظاهرا این شرکت کره‎ای به این تقلیدکارهای چینی توجه و قصد دارد در سه ماهه‎ی سوم سال 2017 اولین شرکتی باشد که چنین محصولی ارائه می‎دهد. گفته می‎شود این دستگاه زمانی که تا شده است 5 اینچ و زمانی که باز می‎شود 8 اینج خواهد بود، گرچه بایستی تا پاییز صبر کرد و با این‎وجود سامسونگ به اندازه‎ی کافی پتنت به ثبت رسانده‎ است که تا بعد از تابستان منتظر یک محصول بی‎نظیر باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال