دوربین گلکسی اس 11 از نوع 108 مگاپیکسلی است

سامسونگ درصدد بوده اوایل سال 2020 نسل جدید گوشی های هوشمند پرچمدار سری گلکسی اس 11 را معرفی کند. اسمارتفونی که تاکنون شایعات بسیاری درباره آن منتشر شد. گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، طبق اخبار تازه منتشر شده، سامسونگ می خواهد در گلکسی اس 11 و سایر مدل های دیگر آن از دوربین 108 […]

سامسونگ درصدد بوده اوایل سال 2020 نسل جدید گوشی های هوشمند پرچمدار سری گلکسی اس 11 را معرفی کند. اسمارتفونی که تاکنون شایعات بسیاری درباره آن منتشر شد.

گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، طبق اخبار تازه منتشر شده، سامسونگ می خواهد در گلکسی اس 11 و سایر مدل های دیگر آن از دوربین 108 مگاپیکسلی بهره گیرد. پیش از این نیز اطلاعاتی درباره دوربین این گوشی هوشمند منتشر شد و حال به اطلاعات کاملی دست یافتیم.

کره ای ها از نسل جدید سنسور 108 مگاپیکسلی که نخستین بار روی می نوت 10 به کار گرفته شد، بهره گیرند. دوربینی که از قابلیت تصویربرداری 8K برخوردار است و قابلیت های پیشرفته ای در ضبط تصویر دارد.

در سایر ویژگی ها باید به  لنز جداگانه اولترا واید و یک لنز تله فوتو با قابلیت زوم 5 برابر اشاره کرد. یک سنسور ToF نیز در کنار سایر حسگرها تعبیه خواهد شد. همچنین گفته شده گلکسی فولد 2 نیز از همین مشخصات دوربین حرفه ای بهره می برد و باید آن را یک تلفن هوشمند منعطف برجسته تلقی کرد.

تاکنون می سی سی 9 پرو یا همان می نوت 10، میکس آلفا شیائومی از دوربین 108 مگاپیکسلی سامسونگ بهره جستند. اما هیچ تلفن هوشمندی از شرکت کره ای با این سنسور همراه نشد.

جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال