گوشی تاشو و رده‌بالای سامسونگ در تصاویر رندر جدید رخ نمایان کرد

در طول چند ماه گذشته، دائما شایعه شده بود که شرکت سامسونگ قصد تولید یک گوشی رده‎بالای تاشو را دارد، محصولی که از نظر مشخصات‎‌فنی با بهترین‎های موجود در بازار رقابت خواهد کرد. با وجود این شایعات از این گوشی تصویری به بیرون درز پیدا نکرده بود، تا این‎که امروز شاهد این بودیم که چندین […]

در طول چند ماه گذشته، دائما شایعه شده بود که شرکت سامسونگ قصد تولید یک گوشی رده‎بالای تاشو را دارد، محصولی که از نظر مشخصات‎‌فنی با بهترین‎های موجود در بازار رقابت خواهد کرد. با وجود این شایعات از این گوشی تصویری به بیرون درز پیدا نکرده بود، تا این‎که امروز شاهد این بودیم که چندین تصویر در محیط آنلاین منتشر شده است که نگاهی جدید به گوشی‎های تاشوی در پیش‎روی این شرکت می‎اندازند.

درست حدس زدید، دوران این مدل از گوشی‎ها به پایان نرسیده است و شرکت سامسونگ هم‎چنان گوشی‎های تاشو تولید می‎کند، حتی اگر تعداد بازارهای دریافت‎کننده‎ی این محصول محدود باشند. این شرکت اخیرا گوشی 2 Galaxy Folder خود را به صورت رسمی معرفی کرد، نسل بعدی گوشی میان‎رده‎ی تاشوی این شرکت که برای اولین بار سال گذشته وارد بازار شده بود.

محصول جدید سامسونگ گفته می‎شود دارای کد رمزی “Veyron” است و دارای یک نمایشگر 4.2 اینچی با چیپست اسنپ‎دراگون 820 شرکت کوالکام، 4 گیگابایت رم و حافظه‎داخلی 64 گیگابایتی است.

در لیست سایر مشخصات این گوشی وجود یک دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، حسگر اثرانگشت، حسگر ضربان قلب، قابلیت NFC به همراه پشتیبانی از سرویس Samsung Pay و هم‎چنین یک پورت یو‎اس‎بی Type-C به چشم می‎خورد. طبق چیزی که به نظر می‎رسد با یک پرچم‎دار واقعی سامسونگ روبرو هستیم، گوشی‎هوشمندی که برای هر منظور و هدفی می‎تواند به کار گرفته شود.

این غول کره‎ای هنوز زمان رونمایی از Veyron و هم‎چنین نام رسمی آن را اعلام نکرده است. هنوز خیلی زود است بخواهیم تصمیم بگیریم که سامسونگ در کدام بازارها محصول جدید خود را عرضه خواهد کرد.

تصاویر زیر بهتر می‎توانند ظاهر این گوشی را به شما نشان دهند:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال