راه حل خلاقانه سامسونگ برای نگهداری قلم Spen از طریق قاب جدید گلکسی زد فولد ۵

سامسونگ به جای قراردادن قلم Spen درون دستگاه از یک روش خلاقانه جایگزین استفاده کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ تنها چند روز دیگر مراسم آنپکد جدید خود را برگزار خواهد کرد و در این مراسم از محصولات جدید این شرکت رونمایی خواهد شد. جدیدترین خبر در مورد این رویداد […]

سامسونگ به جای قراردادن قلم Spen درون دستگاه از یک روش خلاقانه جایگزین استفاده کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ تنها چند روز دیگر مراسم آنپکد جدید خود را برگزار خواهد کرد و در این مراسم از محصولات جدید این شرکت رونمایی خواهد شد. جدیدترین خبر در مورد این رویداد افشای تصاویری گلکسی زد فولد ۵ است. ایشان اگاروال در تردز تصاویر رسمی گوشی گلکسی زد فولد ۵ را منتشر کرد. طبق خبرهای گذشته طراحی ظاهری آن همانند نسل گذشته بوده و تغییری در آن دیده نشده است. اما به نظر می رسد سامسونگ قاب جدید سامسونگ می تواند برای طرفداران این گوشی بسیار جالب توجه باشد. قاب جدید گلکسی زد فولد ۵ طراحی خاصی برای این گوشی ایجاد می کند و امکان نگهداری قلم Spen را به کاربر خواهد داد.

سال گذشته خبرهای تائیدنشده نشان می داد گلکسی زد فولد ۵ امکان پشتیبانی از قلم را خواهد داشت. اما پس از آن مشخص شد درگاه این قلم در گلکسی زد فولد ۵ تعبیه نشده است. علت اصلی عدم وجود این درگاه تصمیم سامسونگ برای باریک و سبک بودن این گوشی بوده است. اما اکنون به نظر می رسد سامسونگ فکر خلاقانه دیگری برای قاب این گوشی داشته تا این مشکل را به راحتی حل کند.

اگر چه ممکن است این طراحی مانند تغییرات ایجاد شده در لولا و یا شکاف بین دو بخش دستگاه چندان مهم به نظر نرسد اما برای بسیاری از کاربران که از این قلم استفاده می کنند خبر خوشحال کننده ای خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال