لپ تاپ بزرگ سامسونگ با صفحه نمایش تاشو سال آینده آماده عرضه میشود

سامسونگ قصد دارد در سال آینده از یک لپ تاپ مجهز به بزرگترین نمایشگر تاشو در جهان رونمایی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در سال آینده خود را برای معرفی نمایشگرهای بزرگ تاشو آماده میکند. این شرکت در سال ۲۰۲۳ بزرگترین صفحه تاشو استفاده شده در یک لپ تاپ را […]

سامسونگ قصد دارد در سال آینده از یک لپ تاپ مجهز به بزرگترین نمایشگر تاشو در جهان رونمایی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در سال آینده خود را برای معرفی نمایشگرهای بزرگ تاشو آماده میکند. این شرکت در سال ۲۰۲۳ بزرگترین صفحه تاشو استفاده شده در یک لپ تاپ را معرفی خواهد کرد و با این کار از رقبای خود در این زمینه پیشی می‌گیرد.

این غول کره ای اولین نمایشگر تاشو خود را در سال ۲۰۱۹ و با عرضه گوشی گلکسی زد فولد معرفی کرد. این محصول با یک نمایشگر ۷.۳ اینچی نخستین محصول این بازار محسوب می‌شود. سامسونگ در نسخه های بعدی این گوشی بهبودهایی نظیر مقاومت در برابر آب، پشتیبانی از قلم و لولای محکم تر را ارائه کرد.

سامسونگ برای عرضه لپ تاپ خود از پنل های ۱۷ اینچی ساخت شرکت زیر مجموعه یعنی سامسونگ دیسپلی استفاده خواهد کرد. این پنل ها در حالت تاشو به ۱۳.۳ اینچ می رسند.

رسانه Elec نیز در این مورد اعلام کرد سامسونگ خود را برای معرفی این لپ تاپ در سال ۲۰۲۲ آماده کرده بود. اما به دلائلی نتوانست و عرضه آن به تاخیر افتاد. امسال نیز لپ تاپ های تاشو مانند زن بوک ۱۷، Fold ایسوس . Thinkpad X1 Fold Gen 2 معرفی شدند که در صورت معرفی لپ تاپ سامسونگ باید با آنها رقابت میکرد.

در حال حاضر لپ تاپ های دارای نمایشگر تاشو چندان تقاضایی در بازار ندارند. دلیل آن نیز قیمت بالای آنهاست. آنا بنظر می رسد سامسونگ در صورت استفاده از پنل های تاشو شرکت زیرمجموعه خود می تواند لپ تاپ ارزان قیمت تری را عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال