احتمالاً گوشی های میان رده سامسونگ بدون دوربین تشخیص عمق عرضه می شوند

به نظر می رسد دوربین های تشخیص عمق قرار گرفته در گوشی های هوشمند امروزی کارایی چندانی ندارند. به همین دلیل سامسونگ قصد دارد در آینده این دوربین ها را از گوشی های میان رده خود حذف کند.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارشی که اخیراً توسط یک رسانه کره‌ای منتشر شد […]

به نظر می رسد دوربین های تشخیص عمق قرار گرفته در گوشی های هوشمند امروزی کارایی چندانی ندارند. به همین دلیل سامسونگ قصد دارد در آینده این دوربین ها را از گوشی های میان رده خود حذف کند.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارشی که اخیراً توسط یک رسانه کره‌ای منتشر شد نشان می دهد احتمالاً تعداد دوربین های گوشی های میان رده در مدل های سامسونگ کاهش خواهد یافت و این گوشی ها با دوربین های کمتر عرضه میشود. احتمالاً سامسونگ قصد دارد به جای افزایش تعداد دوربین ها روی بهبود کیفیت آنها کار کند.

 در حال حاضر گوشی های میان رده دارای دوربین های چهارگانه هستند. برخی از آن ها مجهز به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر نیز دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز اند. در کنار آنها نیز دوربین های فوق عریض، ماکرو و تشخیص عمق قرار دارند که می تواند وضوح تصویر را در این گوشی ها متفاوت کند. طبق اخبار اخیر احتمالاً تغییراتی در تعداد دوربین های گوشی سری گلکسی A ایجاد خواهد شد. البته هنوز این مورد به طور رسمی تایید نشده است.

دوربین های تشخیص عمق روی گوشی های پرچمدار میتواند بسیار مهم و ارزشمند باشد. اما در گوشی های میان رده چندان اهمیتی ندارد. اما تولیدکنندگان با هدف رقابت یا ترفندی برای فروش آن را به گوشی های میان رده خود اضافه کرده اند. احتمالاً سامسونگ نیز قصد دارد با هدف کاهش هزینه ها از تعداد دوربین های کمتر در گوشی های میان رده خود استفاده کند. در عوض دوربین های ماکرو و فوق عریض نیز با بهبودهایی عرضه شوند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال