حسگر جدید ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ از فناوری ترکیب پیکسل ها بهره می برد

سامسونگ یک حسگر جدید ۵۰ مگاپیکسلی توسعه داده که قادر است کوچکترین سایز پیکسل با اندازه 0.64 میکرومتر ارائه دهد. این حسگر جدید با افزایش قابلیت دریافت نور کیفیت تصویر برداری را نیز به شدت افزایش خواهد داد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سنسور جدید سامسونگ به نام ایزوسل JN1 باقابلیت دریافت […]

سامسونگ یک حسگر جدید ۵۰ مگاپیکسلی توسعه داده که قادر است کوچکترین سایز پیکسل با اندازه 0.64 میکرومتر ارائه دهد. این حسگر جدید با افزایش قابلیت دریافت نور کیفیت تصویر برداری را نیز به شدت افزایش خواهد داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سنسور جدید سامسونگ به نام ایزوسل JN1 باقابلیت دریافت نور بیشتر و با استفاده از فناوری ترکیب پیکسل ها می تواند تصاویری با اندازه ۱.۲۸ میکرومتر در هر پیکسل ضبط کند. در حالی که در شرایط نوری بسیار کم نیز کیفیت تصاویر به خوبی حفظ می شود.

در سنسور ایزوسل چهار پیکسل با یکدیگر ترکیب می شود و با استفاده از Double Super PDAF تراکم دو برابری پیکسل ها در فوکوس خودکار، با کاهش ۶۰ درصدی نور محیط نیز شاهد فوکوس خودکار دقیق خواهیم بود. علاوه بر آن ایزوسل می‌تواند فیلمهای اسلوموشن را با کیفیت 1080p و نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. سامسونگ احتمالا از این سنسور در دستگاه های میان رده و یا دوربین سلفی استفاده خواهد کرد.

معاون بخش حسگرهای سامسونگ در مورد این سنسور می گوید: سامسونگ با استفاده از فناوری های پیشرفته توانست سنسوری با کوچکترین اندازه و بهترین عملکرد در تصویربرداری توسعه دهد که در آینده به تولید گوشی های موبایل با قابلیت تصویربرداری با وضوح بالا منجر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال