نمایشگر جدید سامسونگ قادر به خواندن اثر انگشت در تمام صفحه است

سامسونگ از نمایشگر جدید خود با قابلیت خواندن اثر انگشت در هر نقطه از صفحه رونمایی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حسگر جدید صفحه نمایش اولد سامسونگ می تواند علاوه بر خوانش اثر انگشت در تمام نقاط صفحه، روی ضربان قلب و فشار خون نیز نظارت داشته باشد. محصول جدید سامسونگ […]

سامسونگ از نمایشگر جدید خود با قابلیت خواندن اثر انگشت در هر نقطه از صفحه رونمایی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حسگر جدید صفحه نمایش اولد سامسونگ می تواند علاوه بر خوانش اثر انگشت در تمام نقاط صفحه، روی ضربان قلب و فشار خون نیز نظارت داشته باشد.

محصول جدید سامسونگ در آینده به گوشی ها و تبلت ها امکان می دهد تا به قابلیت های بیومتریک و نظارت بر سلامتی مجهز شوند. سامسونگ محصول خود را با نام حسگر نمایشگر اولد معرفی کرده که قادر به خواندن اثر انگشت در تمام قسمت های صفحه است.

سامسونگ در مورد این نمایشگر گفته حسگر اثرانگشت آن در تمام پنل قرار دارد. از این رو برای نظارت بر ضربان قلب و فشار خون نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

این شرکت مدعی است اطلاعاتی که این فناوری در اختیار کاربر قرار می دهد نسبت به دیگر گجت های پوشیدنی دقیق تر است. برای اندازه گیری فشارخون دو انگشت باید بصورت همزمان روی صفحه نمایش قرار بگیرد. در این زمان با توجه به انقباض و یا انبساط رگ ها و انعکاس آن به صورت متفاوت و با کمک نور نمایشگر در زمان بازگشت اطلاعات به پنل، حسگر آن را به داده های سلامتی تبدیل می کند.

سامسونگ در معرفی این قابلیت گفت برای اندازه گیری دقیق فشارخون دریافت اطلاعات از هر دو بازو ضروری است. همچنین باید از دو انگشت استفاده شود و حسگر این نمایشگر می تواند به طور همزمان دو انگشت را شناسایی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال