نمایشگر جدید گسترش پذیر سامسونگ با قابلیت تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی

سامسونگ اخیرا نمایشگر ۱۳ اینچ اولد جدیدی را نمایی کرد که می‌تواند تصاویر دو بعدی را به ۳ بعدی تبدیل کند. این نمایشگر در نمایشگاه فناوری کره به نمایش درآمد و برای آزمایش آن نیز از یک ویدیو مربوط به گدازه های آتش استفاده شد. این نمایشگر توانست یک تصویر واقعی از گدازه ها به […]

سامسونگ اخیرا نمایشگر ۱۳ اینچ اولد جدیدی را نمایی کرد که می‌تواند تصاویر دو بعدی را به ۳ بعدی تبدیل کند. این نمایشگر در نمایشگاه فناوری کره به نمایش درآمد و برای آزمایش آن نیز از یک ویدیو مربوط به گدازه های آتش استفاده شد. این نمایشگر توانست یک تصویر واقعی از گدازه ها به نمایش بگذارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پنل گسترش پذیر اولد سامسونگ در نمایشگاه کشور کره Global Tech Korea 2021  ویدیوی حیرت انگیزی را از گدازه های آتش به نمایش گذاشت. در این ویدئو برای نمایش برجستگی ها مکانیسم هایی در پنل نمایشگر قرار داده شده که به سمت بیرون حرکت می کند. بدین ترتیب با کمک این تکنولوژی می توان یک تصویر سه بعدی واقعی بدون کمک فناوری های استریوسکوپی ایجاد کرد.

به نظر می رسد در زمان ایجاد برآمدگی ها در تصویر سه بعدی لمس آن نیز ممکن باشد و با توجه به اینکه تصاویر این نمایشگر پیچیدگی خاصی ندارد احتمالاً می‌تواند در آینده ای نزدیک به صورت تجاری مورد بهره برداری قرار بگیرد

هم اکنون از نمایشگر های تخت و تاشو در گوشی های موبایل و تبلت ها استفاده می شود و نمایشگرهای چرخشی نیز در دستگاه‌هایی مانند تلویزیون قابل استفاده است. احتمالاً سامسونگ از این نمایشگر گسترش پذیر در تبلت‌های بزرگ استفاده خواهد کرد. امکان دارد در تلویزیون ها نیز شاهد چنین نمایشگرهایی باشیم نمایشگر جدید سامسونگ صفحه ای است که با استفاده از برجستگی ها و ساختار بلند می تواند یک تصویر را به صورت سه بعدی نشان دهد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال