نمایشگر تاشدنی جدید Flex Note سامسونگ با قابلیت های منحصر به فرد معرفی شد

 سامسونگ جدید خود به نام Flex Note رونمایی کرد که در آن از نوآوری جدید برای ناپدید شدن کیبورد لپ تاپ استفاده میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ اکنون به عنوان تنها تولید کننده نمایشگر های تاشو و همچنین گوشی های هوشمند تا شدنی در بازار شناخته می شود و توانسته […]

 سامسونگ جدید خود به نام Flex Note رونمایی کرد که در آن از نوآوری جدید برای ناپدید شدن کیبورد لپ تاپ استفاده میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ اکنون به عنوان تنها تولید کننده نمایشگر های تاشو و همچنین گوشی های هوشمند تا شدنی در بازار شناخته می شود و توانسته بر این حوزه تسلط پیدا کند. این شرکت اکنون به دنبال نوآوری های بیشتر از یک نمایشگر تاشدنی جدید به نام Flex Note رونمایی کرده است که پیشرفت هایی را در قابلیت های تا شدنی ارائه می کند.

 یکی از صاحب نظران این صنعت در توییت اخیر خود درباره این طراحی سامسونگ اطلاعاتی را منتشر کرده است. همچنین سامسونگ نیز چند تصویر از طرح های مربوط به Flex Noteاز طریق بخش خبری به اشتراک گذاشته است. این نمایشگر جدید شبیه به یک لپ تاپ تا شدنی است که طراحی شبیه به سری کنونی گلکسی زد فولد ارائه می کند. اما این صفحه نمایش بزرگتر و قابل استفاده در لپ تاپ است. همچنین در این دستگاه سیستم عامل ویندوز نیز اجرا می شود و در عکس های منتشر شده از آن منوی استارت ویندوز مشاهده می شود.

در هنگام باز شدن این نمایشگر کیبورد آن در زمان تماشای فیلم ناپدید خواهد شد و به این ترتیب کاربر صفحه نمایش بزرگتری را در اختیار خواهد داشت. به طوری که اجرای چنین قابلیتی در لپ تاپ های معمولی و با کیبورد های سخت افزاری آن امکان پذیر نیست. از دیگر مزایای این نمایشگر امکان سفارشی سازی رنگهای این کیبورد از منوی تنظیمات است. علاوه بر آن طراحی Flex Note نسبت به تاشدنی های فعلی سامسونگ شاسی بسیار نازکی دارد و می توان از آن به عنوان شاهکاری چشمگیر در طراحی از سامسونگ نام برد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال