کارت حافظه جدید microSD سامسونگ امکان ضبط برای بیش از یک دهه را فراهم می کند

سامسونگ به تازگی از microSD جدید خود رونمایی کرد که می‌تواند به طور مداوم بیش از یک دهه فیلم ضبط کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کارت حافظه microSD جدید سامسونگ با هدف ضبط مداوم بهینه سازی شده به طوری که امکان ضبط مداوم ۱۶ سال فیلم روی آن وجود دارد. کارت‌ […]

سامسونگ به تازگی از microSD جدید خود رونمایی کرد که می‌تواند به طور مداوم بیش از یک دهه فیلم ضبط کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کارت حافظه microSD جدید سامسونگ با هدف ضبط مداوم بهینه سازی شده به طوری که امکان ضبط مداوم ۱۶ سال فیلم روی آن وجود دارد. کارت‌ Pro Endurance در مقایسه با دیگر کارت حافظه های موجود در بازار تا ۳۳ برابر سرعت بیشتری دارد. به گفته سامسونگ این حافظه با ظرفیت ۳۲ گیگابایت تا ۲۵۶ گیگابایت در دسترس خواهد بود و قیمت آن نیز از ۱۱ تا ۵۵ دلار است.

از مهمترین مزیت این کارت حافظه ضبط مداوم روی آن است که می‌توان از آن برای ضبط فیلم دوربین های امنیتی تا چندین سال بهره گرفت. به طوری که امکان استفاده از آن به طور مداوم برای 140160 ساعت وجود دارد. به گفته شرکت سازنده این کارت حافظه می تواند سرعتی معادل ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه در خواندن و ۴۰ مگابایت بر ثانیه در نوشتن ارائه کند. رتبه بندی کلاس ۱۰ و رتبه بندی ویدئویی کلاس سرعت UHS 3 در آن استفاده شده است. علاوه بر آن در برابر آب، آهنربا، اشعه ایکس، دمای شدید و فرسودگی نیز مقاوم خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال