گوشی میان رده جدید سامسونگ با نام گلکسی M23 با فناوری 5G معرفی می شود

طبق اطلاعات منتشر شده در FCC سامسونگ روی گوشی اقتصادی جدیدی با فناوری 5G کار می کند که قرار است در سال ۲۰۲۲ عرضه شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ قصد دارد از گوشی اقتصادی و میان رده جدید خود به نام گلکسی M23 با فناوری 5G در سال آینده رونمایی […]

طبق اطلاعات منتشر شده در FCC سامسونگ روی گوشی اقتصادی جدیدی با فناوری 5G کار می کند که قرار است در سال ۲۰۲۲ عرضه شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ قصد دارد از گوشی اقتصادی و میان رده جدید خود به نام گلکسی M23 با فناوری 5G در سال آینده رونمایی کند. با توجه به افزایش استفاده از شبکه 5G در جهان سامسونگ قصد دارد در محصولات خود از این شبکه ارتباطی پشتیبانی کند. این گوشی هوشمند هم اکنون در تاییدیه اف سی سی دیده شده که احتمال می رود علاوه بر نسخه 5G دارای نسخه LTE نیز باشد.

 اگرچه اطلاعات خاصی در رابطه با این گوشی هوشمند منتشر نشده اما احتمالاً این گوشی دارای یک نمایشگر امولد، دوربین چهارگانه، فناوری 5G، وای فای 5 و پورت USB-C خواهد بود. احتمالاً باتری آن نیز دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی میکند. با توجه به اینکه گوشی های گلکسی ام و سری آ تفاوت چندانی با هم ندارند. احتمالاً نسخه جدید سامسونگ همان گلکسی A32 خواهد بود که پیش از این مشخصات آن منتشر شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال