پتنت جدید سامسونگ طرح جدیدی از یک گوشی هوشمند تاشو را نمایش می دهد

اخیراً پتنت جدیدی از یک گوشی هوشمند تاشو توسط سامسونگ به ثبت رسیده که علاوه بر جهش بزرگ در طراحی می تواند خلاقیت بالای این شرکت در ثبت پتنت های عجیب و غریب را به نمایش بگذارد. در این پتنت گوشی هوشمند شامل دو نمایشگر خواهد بود که در هر دو جهت باز می شود. […]

اخیراً پتنت جدیدی از یک گوشی هوشمند تاشو توسط سامسونگ به ثبت رسیده که علاوه بر جهش بزرگ در طراحی می تواند خلاقیت بالای این شرکت در ثبت پتنت های عجیب و غریب را به نمایش بگذارد. در این پتنت گوشی هوشمند شامل دو نمایشگر خواهد بود که در هر دو جهت باز می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی های تاشو با نمایشگر های جدید خلاقیت بیشتری را در اختیار طراحان این گوشی ها قرار دادند. طی گزارشی که اخیرا mspoweruserدر مورد پتنت اخیر سامسونگ منتشر کرده نشان می‌دهد این شرکت دستگاهی را طراحی کرده که با توجه به نیاز و سلیقه می تواند در دو سمت عمودی و افقی نمایشگر خود را گسترش دهد.

دستگاه الکترونیکی با نمایشگر دارای حالت های مختلف و کنترل آن شامل یک طراحی خارجی است که امکان تصور عملکرد این گوشی هوشمند را به وجود می آورد. به نظر می رسد با توجه به تصاویر منتشر شده موتور های خاصی در قسمت بالا و سمت چپ دستگاه وجود دارد که امکان گسترش نمایشگر را در جهات گفته شده ارائه می کند. امکان دارد کنترل این موتورها نیز از طریق دکمه و حرکت لمسی روی نمایشگر باشد. بدین ترتیب ۳۰ درصد از عرض دستگاه و ۲۵ درصد از ارتفاع آن افزایش می یابد. همچنین در این طرح محل قرار گیری دوربین جلو و عقب در گوشه سمت راست را نشان می دهد.

پتنت منتشر شده از نمایشگر گسترش یافته می‌تواند به عنوان صفحه کلید مجازی نیز استفاده شود. از صفحه نمایش اضافی نیز می‌توان برای استفاده دیگر اپ ها مانند دوربین و گالری عکس استفاده کرد و بدین ترتیب خاصیت چند وظیفه گی را نیز به این پتنت اضافه خواهیم کرد. البته ثبت این پتنت به معنی ساخت چنین دستگاهی و ورود آن به بازار نخواهد بود. این پتنت اگرچه طراحی پیچیده و جذابی دارد اما به نظر می رسد مخاطبان در هنگام استفاده از آن با محدودیت هایی مواجه هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال