پتنت جدید سامسونگ؛ وجود دو دوربین در زیر نمایشگر برای سیستم تشخیص چهره

پتنت اخیر سامسونگ مربوط به نوعی سیستم تشخیص چهره جدید است که در آن از دو دوربین جلوی نمایشگر استفاده می شود. به تازگی جزئیات بیشتری در مورد این طرح سامسونگ منتشر شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت مربوط به سیستم تشخیص چهره جدید سامسونگ در مارس سال گذشته به […]

پتنت اخیر سامسونگ مربوط به نوعی سیستم تشخیص چهره جدید است که در آن از دو دوربین جلوی نمایشگر استفاده می شود. به تازگی جزئیات بیشتری در مورد این طرح سامسونگ منتشر شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت مربوط به سیستم تشخیص چهره جدید سامسونگ در مارس سال گذشته به ثبت رسید و در آن زمان این طرح به Kipris در کره ارسال شد اما جزئیات آن اخیرا فاش شده است.

در این پتنت دو دوربین زیر نمایشگر می توانند تصویرهایی از کاربر در زوایای مختلف ثبت کنند تا بتوانند با کمک آنها یک مدل سه بعدی ایجاد کنند. این مدل در نهایت برای سیستم تشخیص هویت استفاده خواهد شد. در این اسناد به استفاده از دوربین ها در زیر نمایشگر اشاره شده است.

با توجه به اینکه دوربین های زیرنمایشکر در گوشی های تاشو سامسونگ به کار گرفته شده است برخی احتمال می دهند این فناوری نیز در این گوشی ها استفاده خواهد شد. در این پتنت به جزئیات بیشتری اشاره نشده است. تصویر موجود در این اسناد نیز یک گوشی معمولی را نشان می دهد که دارای دو دوربین در زیر نمایشگر است. محل دوربین ها نیز یکی در بالا و دیگری در پایین است.

همچنین در این پتنت به اندازه گیری مردمک چشم اشاره شده که طبق توضیحات آن اندازه مردمک باید در شرایط نوری مختلف متفاوت باشد. این ویژگی می تواند در مواردی شامل تصویر با ماسک از فریب سیستم احراز هویت جلوگیری کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال